Decembermammor, följas åt? :)
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Här kommer en till i v 27. Lilleman väntas att komma den 6 december :)
Hej är oxå beräknad till den 5/12:) Hur mår ni? Har så ont i ryggen i dag :( så blev en vilo dag från jobbet Kram
+4 kg, ont i rygg och i musklerna fram under magen.. Känns dom rejäl träningsvärk.. Har skaffat sånt foglossningsbälte som jag använder när jag får jätteont.. Men jäkla vilken stor mage jag har fått.. Hur mysigt som helst..
Är det första barnet för er eller? Har gått upp 5 kg ska till bm på onsdag på kontroll se om Man har gått upp nått Äger ingen våg hemma Magen börjar ta fart här nu. :)
Första barnet gör oss.. Vi har försökt förr men min kropp har inte vart mottaglig för en graviditet då jag har mått psykiskt dåligt. Så det blev verkligen en surprice när jag nu 10 år senare blir på smällen.. Lilleman är verkligen efterlängtad. Är bara livrädd för förlossningen...
Här med första barnet har kämpat i flera år så våran lille är oxå så efter längtad. Kan inte fatta riktigt att ja är gravid o väntar barn :) vill bara ha dec nu!!!! Har ni börjat handla ännu ?!:)
Jag är också i vecka 27. Har bf 4/12. Det är vårt första barn. Jag mår bra har ganska dåligt järnvärde så jag är väldigt trött. Kräks nästan varje dag fortfarande, sen håller mina ljumskar och halsbrännan på att döda mig ibland. Men annars bara fint:)
Det är mitt första barn. Jag är bara 17år så, haha.
Jag fick min första kramp i benet igår, hade så ont att jag skrek. Har aldrig haft det förut, så jag brast ur i skratt efteråt!
Vår lilla tös vill dessutom komma ut tidigare, så åt tyvärr penicillin. Men annars mår jag bra :)
Jag har köpt allting som går att köps till ett litet barn verkar det som! Haha, så.. Jag är full prepared! Hur är det för er? Har ni handlat något? Kram