Decembermammor, följas åt? :)
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Jag hänger gärna på den här tråden, väntar mitt första barn som är beräknad den 6/12 :) börjar bli så nervös, men Gud så kul det ska bli!
Gud vad skönt, var på TUL idag och min lilla flicka är lagom stor. Bara jag som är smal av mig =)
Tack och lov.
Nu är det inte jätte lång tid kvar, hur mår alla? =)
Här är det 71 långa dagar kvar, 71 dagar för mycket :P
Här är det 64 dagar kvar längtar som bara den. Mår för övrigt bra lite ont i ryggen men ska inte klaga :) Styx: vad bra att det gick bra på TUL:ET :)
Hej tjejer jag har bf den 25/12 men snittas den 20.e december :) . 3 graviditet och är så sluuuuuut i kroppen . Tror jag har foglossning eftersom d smärtar så otroligt i benen .. Strålar . :/ längtar jätte mycket efter bebisen då vi har haft ett jätte dåligt år och ett av mina barn(15månader) gick bort i sjukdom för 6 månader sedan . Vi är i sorg samtidigt som bebisen i magen hjälper oss (lite) att komma upp på benen igen. Saknaden är stor och jag har precis börjat att glädjas över magen utan att ha dåligt samvete. Låter säkert konstigt men det känns som att bebisen i magen är en välsignelse och att jag kan glädjas över varenda liten spark nu är jätte stort! Hakar gärna på den här tråden â¤ï¸ Kram på er!