Decembermammor, följas åt? :)
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Hej! Jag är nu i v.27 och skulle gärna vilja träffa andra decembermammor! Tänkte mer att det är roligt att följas och se hur ni själva har det i ungefär samma vecka.. Hihi :D
Beräknad BF 5/12
Vi har oxå handlat en del är lite små saker kvar :) vill inte vara ute i sista SEK sen för man vet ju aldrig om man kommer orka sen i slutet. Har beställt en emmaljunga vagn oxå men den ska vi inte hämta ut förren i okt tänkte vi. :) Jobbat ni fortfarande? Går det bra?
Hej! Får jag vara med? :D jag är 21 och väntar min första den 11:e december. Längtar tok mycket!!! :D
Vi har köpt det mesta känns det som; kläder, babysitter, skötbord, vagn och bilstol samt en del småsaker till. Vi har även fått en del textilier och spjälsäng ärver vi av en kompis. Så himla mysigt!
Jag måste bara tipsa om där vi köpte vagn; vi beställde från en Tysk hemsida och fick en sprillans ny vagn och bilstol + frakt för 2100kr. Den är galet fin vagnen, och den känns sjukt bra! http://www.lux4kids.de/ Gå in och kika där :) Tog en vecka så var den leverad hemma också!