• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • Längtan till dig
    Bf -lista ---------- 

2/5 BeatrixKiddo - 2:a barnet 
    4/5 Snusann - 2:a barnet 
    6/5 Naniismamma - 3:e barnet 
    6/5 0fia - 3:e barnet 
    11/5 Q13 - 1:a barnet 
    13/5 Längtan till dig - 1:a barnet 
    13/5 Lenafena - 2:a barnet 
    15/5 sowe81 - 2:a barnet 
    15/5 sissi81- 3:e barnet 
    17/5 luspudel - 3:e barnet 

17/5 Lindhaz - 2:a barnet 
    17/5 mala01 - 3:e barnet 
    20/5 Svinfantast - 4:e barnet 
    25/5 tobiq - 3:e barnet 
    27/5 Klick78 - 3:e barnet
  • Längtan till dig
    Snusann skrev 2013-09-20 15:26:20 följande:
    Tidigt VUL idag, ser inte bra ut. Embryot är inte så stort som det borde vara och inget hjärta. Blir återbesök om tio dagar för att kolla igen, är det samma då så är det missfall igen. Livet är tufft att leva!
    Aj du :/ Vi får hoppas att det bara är för tidigt ännu. Vilken vecka är du i?
  • Längtan till dig
    marcitron skrev 2013-09-18 22:51:08 följande:
    Hej! Hoppas det är ok att jag joinar!
    Linda heter jag, är 23 bor i malmö och är gravid med mitt andra barn som enligt sista mens är beräknad till 19 maj :)
    Jag kanon förutom att jag är ganska trött. Känner av graviditeten ganska tydligt i magen flera gånger om dagen :)

Hade varit kul och veta var ni andra bor och hur ni mår! :)
    Välkommen :)

Johanna heter jag, bor i Vänersborg och väntar 1:a barnet. Är extremt trög i magen, ömma bröst och humörsvängningar så det sjunger om det. Sen har jag molande värk från och till i magen men inte lika mycket nu som tidigare. Även ont i ländryggen. Var på inskrivning i måndags och är beräknad till den 13 maj enligt senaste mens.   
  • lillaFlisan

Hej, plussade igår Jonna heter jag, är 30år, bor i Åkarp(mellan malmö och lund) väntar barn nr 2 till den 20/5

• emmita
    lillaFlisan skrev 2013-09-20 17:34:26 följande:
    Hej, plussade igår Jonna heter jag, är 30år, bor i Åkarp(mellan malmö och lund) väntar barn nr 2 till den 20/5

Välkommen! Väntar också andra barnet i slutet av maj. Bor i Malmö :)
  • Lindhaz
    Tidigt VUL idag, ser inte bra ut. Embryot är inte så stort som det borde vara och inget hjärta. Blir återbesök om tio dagar för att kolla igen, är det samma då så är det missfall igen. Livet är tufft att leva!

Nej :( hoppas att du har räknat jätte fel!!!!!! :( håller tummarna!
  • Naniismamma

Hoppas verkligen att de var tidigt och det går bättre på nästa vul. Håller alla tummar och tår. Kramar
  • Snusann

Finns ju ett litet hopp men jag vågar inte tro på det... Jag fick ett rätt tidigt plus också så det är inte så troligt att ägglossningen skulle vara senare än jag tror. Men man vet aldrig, bara att bita ihop och hålla ut till nästa måndag. Tack för alla som stöttar.

Svar på tråden BF Maj 2014