BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Var på hälsosamtal hos en underbar bm! Direkt kom vi in på att min 1:A var ganska stor 4310 gram, och i samband med detta beklagade jag mig lite om att de tagit bort v 32 här nere! Nej nej inte vid behov, och sa självklart ska du få ett dock lite senare så de har koll på den exakta vikten (shhhooooo)! Hon kommer heller inte låta mig gå över speciellt mkt!! FANTASTISKT :D sen kom vi fram till min oro för vf jag knappt känner något osv, och snabbt då sa hon att jag kan ju inte lunga dig men det jag kan göra är att boka in ett tidigt (V)UL i v 10! Helt underbar bm :D
Jag vet inte hur man kopierar, men nån vänlig själ kan kanske fylla i mig med bf 17/5 tredje barnet
Jag vet inte hur man kopierar, men nån vänlig själ kan kanske fylla i mig med bf 17/5 tredje barnet
Hej allihopa!
Tänkte hoppa in här om det e ok:) Plussade den 6:e sep efter 2 års kämpande och 2 tidiga missfall i bagaget. Om allt går vägen denna gången blir detta barn nr 2:)
Jag ska få göra ett ul eller vul på inskrivningen i vecka 7. Tycker att det låter så tidigt fortfarande men det verkar som att det är på väg att bli det normala att skriva in sig så tidigt här i Gbg. Ska bli VÄLDIGT skönt att få göra ett ul och se så att allt är okej där inne, väntan till vecka 20 och rul är ju helt galet lång!
Jag är också väldigt rädd för missfall. Tänker att nu har jag fått två friska flickor, kan man verkligen ha sån tur en tredje gång? Googlar missfall hela dagen och kollat trosor efter blod.
Sjukt påfrestande och totalt onödigt eftersom det ändå inte går att förhindra...
Bf -lista ----------
4/5 Snusann - 2:a barnet
6/5 Naniismamma - 3:e barnet
11/5 Q13 - 1:a barnet
13/5 Längtan till dig - 1:a barnet
15/5 sowe81 - 2:a barnet
17/5 luspudel - 3:e barnet
17/5 Lindhaz - 2:a barnet
17/5 mala01 - 3:e barnet
25/5 tobiq - 3:e barnet
27/5 Klick78 - 3:e barnet
Jag går också och oroar mig för missfall, fast kanske inte så konstigt med tanke på att vi redan haft 2..nu har jag dock gått över tiden då dom va så e lite mer hoppfull:)
Vill någon lägga in mig på lista med? 20/5 fjärde barnet