• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • sowe81

Bf -lista ----------

6/5 Naniismamma - 3e barnet

15/5 sowe81 - 2a barnet

25/5 tobiq - 3e barnet

• Klick78
    Bf -lista ----------
    6/5 Naniismamma - 3e barnet
    15/5 sowe81 - 2a barnet
    25/5 tobiq - 3e barnet
    27/5 Klick78 - 3:e barnet
  • Q13

Bf -lista ----------

6/5 Naniismamma - 3:e barnet

11/5 Q13 - 1:a barnet

15/5 sowe81 - 2:a barnet

17/5 luspudel - 3:e barnet

25/5 tobiq - 3:e barnet

27/5 Klick78 - 3:e barnet

• mala01

Jag vet inte hur man kopierar, men nån vänlig själ kan kanske fylla i mig med bf 17/5 tredje barnet

• LillaHon

Hej allihopa!

Tänkte hoppa in här om det e ok:) Plussade den 6:e sep efter 2 års kämpande och 2 tidiga missfall i bagaget. Om allt går vägen denna gången blir detta barn nr 2:) 

• Lindhaz

Var på hälsosamtal hos en underbar bm! Direkt kom vi in på att min 1:A var ganska stor 4310 gram, och i samband med detta beklagade jag mig lite om att de tagit bort v 32 här nere! Nej nej inte vid behov, och sa självklart ska du få ett dock lite senare så de har koll på den exakta vikten (shhhooooo)! Hon kommer heller inte låta mig gå över speciellt mkt!! FANTASTISKT :D sen kom vi fram till min oro för vf jag knappt känner något osv, och snabbt då sa hon att jag kan ju inte lunga dig men det jag kan göra är att boka in ett tidigt (V)UL i v 10! Helt underbar bm :D

• Lindhaz

Bf -lista ---------- 6/5 Naniismamma - 3:e barnet 11/5 Q13 - 1:a barnet 15/5 sowe81 - 2:a barnet 17/5 luspudel - 3:e barnet 17/5 Lindhaz - 2:a barnet 25/5 tobiq - 3:e barnet 27/5 Klick78 - 3:e barnet

• Längtan till dig
    Lindhaz skrev 2013-09-18 18:32:42 följande:
    Var på hälsosamtal hos en underbar bm! Direkt kom vi in på att min 1:A var ganska stor 4310 gram, och i samband med detta beklagade jag mig lite om att de tagit bort v 32 här nere! Nej nej inte vid behov, och sa självklart ska du få ett dock lite senare så de har koll på den exakta vikten (shhhooooo)! Hon kommer heller inte låta mig gå över speciellt mkt!! FANTASTISKT :D sen kom vi fram till min oro för vf jag knappt känner något osv, och snabbt då sa hon att jag kan ju inte lunga dig men det jag kan göra är att boka in ett tidigt (V)UL i v 10! Helt underbar bm :D
    Vad härligt! :) Jag var på hälsosamtal i måndags och hon verkade vara bra Bm med :) Hon lyssnade verkligen och frågade om jag undrade saker osv. Det blir ju första barnet för oss så jag vet inte mer än det jag har läst mig till :) Så det känns skönt! Hoppas nu min man kan vara med på nästa besök då det ska tas en massa prover (har nålfobi). 
Svar på tråden BF Maj 2014