BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Bf -lista ----------
6/5 Naniismamma - 3e barnet
15/5 sowe81 - 2a barnet
25/5 tobiq - 3e barnet
Den som vill får gärna fylla i mig, bf 17 maj, tredje barnet
Bf -lista ----------
6/5 Naniismamma - 3:e barnet
11/5 Q13 - 1:a barnet
15/5 sowe81 - 2:a barnet
17/5 luspudel - 3:e barnet
25/5 tobiq - 3:e barnet
27/5 Klick78 - 3:e barnet
Jag vet inte hur man kopierar, men nån vänlig själ kan kanske fylla i mig med bf 17/5 tredje barnet
Hej allihopa!
Tänkte hoppa in här om det e ok:) Plussade den 6:e sep efter 2 års kämpande och 2 tidiga missfall i bagaget. Om allt går vägen denna gången blir detta barn nr 2:)
Var på hälsosamtal hos en underbar bm! Direkt kom vi in på att min 1:A var ganska stor 4310 gram, och i samband med detta beklagade jag mig lite om att de tagit bort v 32 här nere! Nej nej inte vid behov, och sa självklart ska du få ett dock lite senare så de har koll på den exakta vikten (shhhooooo)! Hon kommer heller inte låta mig gå över speciellt mkt!! FANTASTISKT :D sen kom vi fram till min oro för vf jag knappt känner något osv, och snabbt då sa hon att jag kan ju inte lunga dig men det jag kan göra är att boka in ett tidigt (V)UL i v 10! Helt underbar bm :D
Bf -lista ---------- 6/5 Naniismamma - 3:e barnet 11/5 Q13 - 1:a barnet 15/5 sowe81 - 2:a barnet 17/5 luspudel - 3:e barnet 17/5 Lindhaz - 2:a barnet 25/5 tobiq - 3:e barnet 27/5 Klick78 - 3:e barnet
Jag kunde visst inte göra det :P någon kanske kan ändra listan? :P