• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • Lenafena

Bf -lista ----------

4/5 Snusann - 2:a barnet

6/5 Naniismamma - 3:e barnet

6/5 0fia - 3:e barnet

11/5 Q13 - 1:a barnet

13/5 Längtan till dig - 1:a barnet

13/5 Lenafena - 2:a barnet

15/5 sowe81 - 2:a barnet

17/5 luspudel - 3:e barnet

17/5 Lindhaz - 2:a barnet

17/5 mala01 - 3:e barnet

20/5 Svinfantast - 4:e barnet

25/5 tobiq - 3:e barnet

27/5 Klick78 - 3:e barnet

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • marcitron

Hej! Hoppas det är ok att jag joinar!
    Linda heter jag, är 23 bor i malmö och är gravid med mitt andra barn som enligt sista mens är beräknad till 19 maj :)
    Jag kanon förutom att jag är ganska trött. Känner av graviditeten ganska tydligt i magen flera gånger om dagen :)

Hade varit kul och veta var ni andra bor och hur ni mår! :)

• lillom

Hej! Jag smyger in här lite jag med. Plussade förra söndagen och ska enligt sista mens vara beräknad till den 19/5, vårt fjärde barn, vår andra "hoppsan" ? känner mig väldigt trött och trög i magen, men annars just idag känner jag inte mkt alls :-/ jobbigt att det svajar så! Har varit med om 2 mf, så är nervös för det, men som någon klok sa så är det inte mkt man kan göra åt det. Hoppas jag kommer hänga kvar här Grattis alla som plussat!

• BeatrixKiddo

Bf -lista ----------

2/5 BeatrixKiddo - 2:a barnet
    4/5 Snusann - 2:a barnet
    6/5 Naniismamma - 3:e barnet
    6/5 0fia - 3:e barnet
    11/5 Q13 - 1:a barnet
    13/5 Längtan till dig - 1:a barnet
    13/5 Lenafena - 2:a barnet
    15/5 sowe81 - 2:a barnet
    17/5 luspudel - 3:e barnet
    17/5 Lindhaz - 2:a barnet
    17/5 mala01 - 3:e barnet
    20/5 Svinfantast - 4:e barnet
    25/5 tobiq - 3:e barnet
    27/5 Klick78 - 3:e barnet

• Lindhaz
    sowe81 skrev 2013-09-18 19:51:58 följande:
    Åh låter som en fantastiskt bm!! Jag har inte första besöket förens i v11, men förra grav fick jag ett vul dagen efter första besöket, så jag hoppas de har samma flexibilitet nu. Jag går till samma bm.

Ja så himla nöjd! & genast utan att göra något egentligen blev jag såå mycket lugnare! :*).... Då är hon säkert lika snabb denna gången!
  • LillaHon
    marcitron skrev 2013-09-18 22:51:08 följande:
    Linda heter jag, är 23 bor i malmö och är gravid med mitt andra barn som enligt sista mens är beräknad till 19 maj :)
    Jag kanon förutom att jag är ganska trött. Känner av graviditeten ganska tydligt i magen flera gånger om dagen :)

Roligt med fler här:)

Jag heter Annica, är 26 år och är gravid med barn nr 2:) Har illamående och kräkningar, men efter att ha försökt i 2 år med 2 missfall så e det ett välkommet illamående:) hur gammalt e ditt första barn?
  • sowe81

Grattis o välkommen!

Jag är 32 o gravid med 2a barnet, som är knappt 13 månader. Bor i Vallentuna.

Jag känner knappt att jag är gravid, bara en svullen mage. Får se hur länge det håller sig så. Med ettan var jag lätt illamående från denna vecka o hade sjukt ömma bröst.
  • sissi81

Jag heter sissi o är 32 år. Väntar mitt 3:e barn. Mina 2 andra är 11 och 9,5 år. Bor i lilla Falköping. Mår helt ok. Lite illamående o ont i brösten bara.
  • Snusann

Tidigt VUL idag, ser inte bra ut. Embryot är inte så stort som det borde vara och inget hjärta. Blir återbesök om tio dagar för att kolla igen, är det samma då så är det missfall igen. Livet är tufft att leva!

Svar på tråden BF Maj 2014