• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Anonym (?)
    Robert 832 skrev 2013-09-16 13:33:05 följande:
    Hmm, oavsett om det är upphetsande med ett viss mått av tvång bör man nog dra gärnsen när någon gråter. Det känns bara inte rätt att fortsätta då. Själv skulle jag dra den även vid kräkningar.

Självklart har jag stopptecken

Men det använder jag ytterst sällan. Samma gäller vid smisk. Det kan göra så ont att jag börjar gråta, men tårarna är frigörande och upphetsningen av smärtan övervinner allt.
  • Smecker
    Champagne72 skrev 2013-09-16 13:31:55 följande:
    Det var hulkandet jag inte riktigt förstod grejen av, att ha kuk i munnen är väl inget konstigt!

Jag är väl inte mer dum i huvudet än vad du är bara för att jag frågar?!

Precis som du inte förstår grejen med hulkandet så finns det kvinnor som inte förstår grejen med kuk i munnen. Poängen är att ja, alla sorter finns.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • vonKatt
    Robert 832 skrev 2013-09-16 13:33:05 följande:
    Hmm, oavsett om det är upphetsande med ett viss mått av tvång bör man nog dra gärnsen när någon gråter. Det känns bara inte rätt att fortsätta då. Själv skulle jag dra den även vid kräkningar.
    Om man pratat innan om stopptecken och vad som är okej och inte innan så är det inget problem. Om kvinnan sagt att han får fortsätta trots gråt och hulkningar så är det ju fritt fram.
    Sen är jag kanske extrem i frågan, men jag vill faktiskt inte att min karl ber mig om lov. Jag har ett stopptecken som jag använder när det behövs. Han litar på att jag gör det och jag litar på att han lyssnar till det. Fram till dess är inget förbjudet. 
    Prrr!
  • Anonym (Man 2)

Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.

• Anonym (?)
    Anonym (Man 2) skrev 2013-09-16 13:41:48 följande:
    Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.

Och jag har varit med ett 30 tal män och majoriteten av dem har tänt på att få halsknulla mig.
  • Anonym (hmpf)

Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"
    "Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...

• Smecker

Det är alltså inte vanligt, enligt din erfarenhet. Enligt min erfarenhet är det vanligt, då majoriteten av kvinnorna jag varit med har gillat det och uppmuntrat det. Men du menar såklart att din erfarenhet är mer representativ för att..?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"

"Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...

Är det enligt dig fel av mig att tycka om det menar du?

Jag gillar andningslekar också, där mannen kontrollerar när jag får andas. När jag onanerar håller jag ofta andan tills jag blir rejält yr i huvudet samtidigt. Det ökar på njutningen.
  • Anonym (hmpf)
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 13:48:43 följande:

Är det enligt dig fel av mig att tycka om det menar du?
    Jag gillar andningslekar också, där mannen kontrollerar när jag får andas. När jag onanerar håller jag ofta andan tills jag blir rejält yr i huvudet samtidigt. Det ökar på njutningen.
    Fel? Du har börjat njuta av att vara underordnad för att orka med. jag lägger ingen värdering så, det är ditt val, ditt liv.
  • Anonym (Vill)

Jag undrar om det inte finns en naturlig styrning av urvalet här?
    dvs. tjejer som inte uppskattar att  bli tagna och dominerade på det sättet kommer kanske inte heller att bli attraherade av den sortens män/killar..? Alltså även om det inte ens har pratats om munknull så utstrålar man ju en viss sexuell identitet redan när man attraheras av varandra..?

På samma sätt så kan jag tänka mig att män som är tydligt dominanta utstrålar något som drar till sig kvinnor som i högre grad går igång på att behaga och bli "utnyttjade" (medvetet citations.. )

Världsbilden blir då bekräftande, kvinnor som inte lockas av såna här män upplever inte att efterfrågan är särskilt stor. Män som får ihop det med "rätt" kvinnor (i hög utsträckning) upplever att det är många som gillar att bli munknullade etc..     

Vet inte men det var en tanke bara.. Glad 

Jag själv är inte särskilt utstuderat dominant utan är mest nyfiken. Skulle aldrig kunna ens testa att munknulla en tjej om jag inte var väldigt övertygad om att hon gick igång på det. Skulle beskriva mig inte som dominant utan mer.. manlig, initiativrik och rejäl.  Är inte riktigt samma sak tror jag.
Svar på tråden Avsugning vs munknull