Avsugning vs munknull
Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?
Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar..
Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?
Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar..
Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.
Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när de sitter på era ansikten?"
"Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...