• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • pappa pelle

Det beror lite på, ibland vill man bara ligga och bli avsugrn, men är vi riktigt kåta och upphetsade så är ett munknull fantastiskt skönt

• Minxx
    Anonym (So far01) skrev 2013-09-25 15:08:04 följande:

Jag älskar båda, men litet plus för munknullet, tyvärr har min sambo helt lagt ner det här med oralsex, inte heller kan hon svara på varför... glömmer bort var hennes senaste svar... ska fan sluta slicka

Precis detta hände mig! Och nä någon förklaring får man inte. Tänker inte sluta suga kuk dock, blir ju tråkigt för mig också.
  • Anonym (henke)
    Lever så skrev 2013-09-15 21:38:16 följande:

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

Ja vad ska man säga här då?? Själv skulle jag för det första aldrig utsätta min tjej, som jag älskar, för något sådant över huvud taget, har man en gnutta empati i kroppen så vill man väl inte göra andra illa? Mitt sexbehov skulle aldrig någonsin gå ut över min tjej, jag skulle bli rejält avtänd, ledsen och chockad om jag skulle se min tjej i den situationen. Jag har helt enkelt inte den läggningen av att njuta av att se andra plågas. För egentligen handlar det ju inte om sexet i sig, utan här handlar det enbart om dominans och att se andra plågas. Jag som kille tycker det är tragiskt att det finns tjejer som sjunker så lågt ner på botten bara för att göra killen nöjd... ja, jag säger då det alltså
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 21:33:48 följande:
    Ja vad ska man säga här då?? Själv skulle jag för det första aldrig utsätta min tjej, som jag älskar, för något sådant över huvud taget, har man en gnutta empati i kroppen så vill man väl inte göra andra illa? Mitt sexbehov skulle aldrig någonsin gå ut över min tjej, jag skulle bli rejält avtänd, ledsen och chockad om jag skulle se min tjej i den situationen. Jag har helt enkelt inte den läggningen av att njuta av att se andra plågas. För egentligen handlar det ju inte om sexet i sig, utan här handlar det enbart om dominans och att se andra plågas. Jag som kille tycker det är tragiskt att det finns tjejer som sjunker så lågt ner på botten bara för att göra killen nöjd... ja, jag säger då det alltså

Ja precis, vad ska man säga här då?

Du lyckas ändå konstatera att det handlar om dominans, och då även undergivenhet. Innebörden av vilket ord i sammanhanget har du svårast för?

Det här handlar om frivilliga handlingar mellan samtyckande vuxna.

Du får gärna utveckla på vilket sätt jag och andra som gillar det TS beskriver, har "sjunkit lågt"?
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Anonym (henke)
    Monte skrev 2013-10-03 21:40:05 följande:

Ja precis, vad ska man säga här då?
    Du lyckas ändå konstatera att det handlar om dominans, och då även undergivenhet. Innebörden av vilket ord i sammanhanget har du svårast för?
    Det här handlar om frivilliga handlingar mellan samtyckande vuxna.
    Du får gärna utveckla på vilket sätt jag och andra som gillar det TS beskriver, har "sjunkit lågt"?

Men ni får gärna ifrågasätta mig, jag kräver inte att alla ska förstå. Jag tycker i mina ögon att det är tragiskt att kvinnor känner att de måste utsätta sig för saker som TS gör bara för att göra sin man glad...
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 21:49:12 följande:
    Men ni får gärna ifrågasätta mig, jag kräver inte att alla ska förstå. Jag tycker i mina ögon att det är tragiskt att kvinnor känner att de måste utsätta sig för saker som TS gör bara för att göra sin man glad...

Vadå inte kräver att alla ska förstå? Du förstår ingenting själv men drar helt absurda slutsatser. Förklara gärna varför du tror att kvinnor väljer sexuella preferenser för att behag män. Du kan ju börja där.
  • Anonym (henke)
    Monte skrev 2013-10-03 21:51:55 följande:

Vadå inte kräver att alla ska förstå? Du förstår ingenting själv men drar helt absurda slutsatser. Förklara gärna varför du tror att kvinnor väljer sexuella preferenser för att behag män. Du kan ju börja där.

Men tycker du att spy, gråta hör ihop med samlag mellan två människor som älskar varandra?
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 21:53:26 följande:
    Men tycker du att spy, gråta hör ihop med samlag mellan två människor som älskar varandra?

Ja, förutsatt att båda tänder på det. Och för att vara petig så handlar diskussionen om oralsex, inte samlag. Problemet är vad...?
  • Anonym (henke)
    Monte skrev 2013-10-03 21:55:36 följande:

Ja, förutsatt att båda tänder på det. Och för att vara petig så handlar diskussionen om oralsex, inte samlag. Problemet är vad...?

men även om det är munsex så gör man väl ändå inte så mot sin tjej eller...
    vi kan väl vara överens om att vi inte överens helt enkelt.
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 21:59:45 följande:
    men även om det är munsex så gör man väl ändå inte så mot sin tjej eller...

vi kan väl vara överens om att vi inte överens helt enkelt.

Hon tänder ju på det. Vad är det du inte fattar?
  • Anonym (henke)
    Monte skrev 2013-10-03 22:04:24 följande:

Hon tänder ju på det. Vad är det du inte fattar?

Det tror jag ärligt talat inte
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:09:09 följande:

Du är nog inne på nåt här! Alla kvinnor tänder endast på missionären och rosenblad, eau de toilette från Konsum smekt över nyckelbenet och fladdrande ljus i fönstret. Yeah! Allt annat är båg. Män måste behagas.
  • Lever så
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:09:09 följande:

Då är det det som är problemet, att du inte kan acceptera att någon (jag) blir kåt av något du inte anser att jag kan bli kåt av..  Nå jag råkar veta exakt hur det ligger till med den saken och du får väl fortsätta vara övertygad om att du vet bäst om hur min sexualitet fungerar.
  • Anonym (henke)
    Lever så skrev 2013-10-03 22:14:44 följande:

Då är det det som är problemet, att du inte kan acceptera att någon (jag) blir kåt av något du inte anser att jag kan bli kåt av..  Nå jag råkar veta exakt hur det ligger till med den saken och du får väl fortsätta vara övertygad om att du vet bäst om hur min sexualitet fungerar.

visst, men jag har ändå svårt att se att någon skulle tycka det är okej att spy när man har munsex, varför spy? varför inte njuta istället? Fråga din man om du får trycka ner en löspenis i halsen på honom tills han spyr när ni ska ha sex så får du se vad du får för svar där..
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:19:29 följande:
    visst, men jag har ändå svårt att se att någon skulle tycka det är okej att spy när man har munsex, varför spy? varför inte njuta istället? Fråga din man om du får trycka ner en löspenis i halsen på honom tills han spyr när ni ska ha sex så får du se vad du får för svar där..

Men orka. Alla ni som tror att man måste gilla att själv mottaga det man utför på sin partner sexuellt är inte lite ointelligenta. Det är nästan så att ni går bort som diskussionsmoståndare redan där. Men eftersom jag är uttråkad...

Nej man måste inte gilla att ta emot den exakta handling man utför sexuellt med sin partner. Det råder inga sådana tvång eller i detta sammanhang ens sådana viljor.

Hulka och spy är heller inte samma sak. Ja det finns kvinnor som tänder på att göra det förra där.

Något mer du undrar över?
  • Anonym (henke)
    Monte skrev 2013-10-03 22:24:41 följande:

Men orka. Alla ni som tror att man måste gilla att själv mottaga det man utför på sin partner sexuellt är inte lite ointelligenta. Det är nästan så att ni går bort som diskussionsmoståndare redan där. Men eftersom jag är uttråkad...
    Nej man måste inte gilla att ta emot den exakta handling man utför sexuellt med sin partner. Det råder inga sådana tvång eller i detta sammanhang ens sådana viljor.
    Hulka och spy är heller inte samma sak. Ja det finns kvinnor som tänder på att göra det förra där.
    Något mer du undrar över?

vi har olika värderingar helt enkelt
  • Monte
    Anonym (henke) skrev 2013-10-03 22:28:57 följande:
    vi har olika värderingar helt enkelt

På vilket sätt då?

Jag utgår från att även du anser att sex mellan samtyckande vuxna är helt i sin ordning? = Grundvärdering.

Därutöver kallar du kvinnor för lögnare eftersom deras sexuella preferenser inte får plats i ditt huvud. Det är något helt annat det.
  • vonKatt

Visa endast mina inlägg. Tidigt i tråden beskriver jag vad jag gillar bäst i själva handlingen "munknull".

Jag har respekt för att alla inte förstår eller ens gillar samma saker som jag. Men känner mig jäkligt ORESPEKTERAD som anses sjunka lågt för att jag tänder på en specifik handling.
  • Lever så

För det första så spyr jag inte utan ulkar. För det andra ger en löspenis i halsen på min man mig noll och ingen njutning och inte heller min man skulle gilla det. Tror däremot inte att han skulle säga nej till att bli munknullad av en man han känner attraktion till. Till sist vill jag säga att jag inte anser att man behöver ge och ta samma sak inom sex så länge det finns en ömsesidighet i att man vill göra det man gör.
Svar på tråden Avsugning vs munknull