• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Minxx

"ulkar"? hihi, roligt ord! mm, jag tycker om att bli munknullad men min kille tycker det är obehagligt när jag klöks. Tråkigt.

• vonKatt
    Skål Vid ulkning tänder karln ännu mer och kör ner den längre. Men, han gillar att få en "vanlig" avsugning också, fast helst inte lika ofta som han vill munknullas.
    Prrr!
  • Smecker

Don efter humör.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Vill)

Älskar avsugningen men har aldrig fått uppleva en riktig deep.. Än mindre munknulla. Fantiserat och chattat är det närmaste jag kommit. Hoppas få prova nån gång. Det lär inte bli med min nuvarande dock.. Lever vi ihop resten av livet så är jag dock lycklig och kan klara mig utan den upplevelsen.. :)

• Lever så
    vonKatt skrev 2013-09-15 22:38:28 följande:
    Skål Vid ulkning tänder karln ännu mer och kör ner den längre. Men, han gillar att få en "vanlig" avsugning också, fast helst inte lika ofta som han vill munknullas.
    Haha ja så är min man med, blir kåtare när jag ulkar och vill gärna pressa på mer då. Jag blir ju själv väldigt tänd av hans kåthet så trots att det rent fysiskt inte är en helt charmig upplevelse kan jag verkligen gilla det ändå... Skål
  • vonKatt
    Lever så skrev 2013-09-15 22:52:19 följande:
    Haha ja så är min man med, blir kåtare när jag ulkar och vill gärna pressa på mer då. Jag blir ju själv väldigt tänd av hans kåthet så trots att det rent fysiskt inte är en helt charmig upplevelse kan jag verkligen gilla det ändå... Skål
    Min absoluta favoritstund är efteråt. Han är så nöjd. Hans blick, sättet han tittar på mig, hur har rör sig - försöker vara oberörd som att det där var vardagsmat för honom. Men jag vet att han är förbaskat nöjd med vad jag låtit honom göra med mig och att han fått äga min mun en stund. Jag vet att han längtar efter att få hålla fast mig i håret igen och förnedra mig medan mina ögon tåras och han tvingar mig att se på honom.

Ja... jag längtar också Oskyldig

Godnatt!  
    Prrr!
  • Lever så
    vonKatt skrev 2013-09-15 22:58:25 följande:
    Min absoluta favoritstund är efteråt. Han är så nöjd. Hans blick, sättet han tittar på mig, hur har rör sig - försöker vara oberörd som att det där var vardagsmat för honom. Men jag vet att han är förbaskat nöjd med vad jag låtit honom göra med mig och att han fått äga min mun en stund. Jag vet att han längtar efter att få hålla fast mig i håret igen och förnedra mig medan mina ögon tåras och han tvingar mig att se på honom.

Ja... jag längtar också Oskyldig

Godnatt!  
    Sicken fin beskrivning! Jag är i grunden dominant så det är lite speciellt att jag låter honom använda mig så.. han vet att det är en kärleksgåva, har aldrig tillåtit någon att göra så tidigare.. Oskyldig Godnatt
  • Anonym

En kombination av båda två,

• Anonym (Aldrig)

Aldrig fått en riktigt avsugning, tänderna på kvinnorna tar i och dom blir trötta i munnen. Är så jäkla avundsjuk på killar med normala kukar så dom som gnäller över det vill jag ge en smäll.

• BillyM

Vill båda. Har blivit rejält avsugen men aldrig fått munknulla någon ordentligt. För det sistnämnda tycker jag det är otroligt tändande när tjejen ligger på rygg med huvudet hängande över sängkanten så jag kan stå och verkligen köra kuken i munnen och djupt ner i halsen på henne och samtidigt se och leka med hennes kropp. Enda nackdelen är att jag inte ser ansiktet och ögonen men det bidrar lite till den dominanta känslan :)

Svar på tråden Avsugning vs munknull