Avsugning vs munknull
Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?
Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar..
Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?
Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar..
"ulkar"? hihi, roligt ord! mm, jag tycker om att bli munknullad men min kille tycker det är obehagligt när jag klöks. Tråkigt.
Don efter humör.
Älskar avsugningen men har aldrig fått uppleva en riktig deep.. Än mindre munknulla. Fantiserat och chattat är det närmaste jag kommit. Hoppas få prova nån gång. Det lär inte bli med min nuvarande dock.. Lever vi ihop resten av livet så är jag dock lycklig och kan klara mig utan den upplevelsen.. :)
En kombination av båda två,
Aldrig fått en riktigt avsugning, tänderna på kvinnorna tar i och dom blir trötta i munnen. Är så jäkla avundsjuk på killar med normala kukar så dom som gnäller över det vill jag ge en smäll.
Vill båda. Har blivit rejält avsugen men aldrig fått munknulla någon ordentligt. För det sistnämnda tycker jag det är otroligt tändande när tjejen ligger på rygg med huvudet hängande över sängkanten så jag kan stå och verkligen köra kuken i munnen och djupt ner i halsen på henne och samtidigt se och leka med hennes kropp. Enda nackdelen är att jag inte ser ansiktet och ögonen men det bidrar lite till den dominanta känslan :)