• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Anonym (?)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 19:52:10 följande:
    Då tror jag att mitt underlag är tämligen säkert för att påstå att minst 80% föredrar avsugningar.
    Eller så dras vi till olika typer av personer, som någon i tråden redan har påpekat

• Scarlet 0007
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 18:07:41 följande:
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.
    De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.
    Ok. Å ena sidan framställer du kvinnans "udda" sexuella preferenser som ett resultat av partiarkatet. Å andra sidan  verkar det som att du vill relatera dessa "udda" sexuella preferenser till psykisk sjukdom. Jag känner igen det här.. i båda fallen fråntar du kvinnan hennes "udda" sexualitet. Den kan inte komma från henne, kan inte vara en del av henne. Den måste vara onaturlig. Antingen så är hon omendvetet/ medvetet förtryckt eller så är hon galen och borde spärras in.

Jojo.   
  • Scarlet 0007
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 18:07:41 följande:
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.
    De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.
    Just det. Jag är också vansinnigt nyfiken på din källa. Kan du hänvisa? Ytterst tacksam.
  • Anonym (J)
    PrimitivMan skrev 2013-09-16 07:48:58 följande:
    Deepthroat behöver nödvändigtvis inte vara så att det innebär hulkningar. Även icke-ug kvinnor kan tända på att suga riktigt djupt. Men givetvis är där ett starkt moment av dominans med DT. Att bli tvingad att ta den djupt tills hon har svårt att andas och/eller hulkar är ju något som hör hemma inom det området, dominans, kontroll och med en touch av förnedring. Men sadism vill jag inte kalla det. 

Det finns rätt många som verkligen tänder på att bli rätt hårt halsknullade. Som snarare skulle se sig åsidosatta om deras herre inte skulle använda mun och hals på lämpligt sätt.
    Nu menade jag absolut inte att deepthroat behövde innebära det alls.

Inte heller menat att sexualsadism är något fel i sig bara partnern är med på det. Heller inget fel att vara masochist och gilla det.

Väldigt många är lite "rädda" för just ordet sadism och associerar det med något grövre än vad det behöver vara och vill gärna klassa in det under "dominans".

Nu är inte wikipedia någon superkälla - men de har ganska rätt om själva "definitionen/förklaringen" av ordet i det här fallet.

"Sadism is the derivation of pleasure as a result of inflicting pain, cruelty, degradation, humiliation, or watching such behaviors inflicted on others. "

Med det som du säger du inte skulle vilja kalla sadism är ju ganska klart det under den definitionen.

Det finns ju inte bara i rent extrema former där man blir superkåt endast av att utföra tortyr på någon. Inte heller är det nödvändigt med en ovillig mottagare som i klassiska S&M skämtet:

Masochisten: "Snälla slå mig!"
    Sadisten: "Nej!" 
  • Anonym (såklart)

Munknulla såklart. Gillar killar mer att bli ridna än att knulla själva ? Ungefär samma sak.

• carlf
    Anonym (såklart) skrev 2013-09-23 16:55:39 följande:
    Munknulla såklart. Gillar killar mer att bli ridna än att knulla själva ? Ungefär samma sak.
    nja, vet inte om det är rätt liknelse? 
     att bli avriden och avsugen är grymt läckert också ska du veta;) 

• Anonym (såklart)
    carlf skrev 2013-09-23 16:58:32 följande:
    nja, vet inte om det är rätt liknelse? 
     att bli avriden och avsugen är grymt läckert också ska du veta;) 

Absolut, men får dikken välja bestämmer den farten o djupet sjäv.
  • wilhelm50
    Anonym (såklart) skrev 2013-09-23 16:55:39 följande:

Ligga tillbakalutad med tjejen mellan mina ben tittandes mig i ögonen och ett energiskt sugande, fy fån vad upphetsande och sen känna att man tappar kontrollen då är man i himmelen, finns ingen chans i Världen att man kan hålla emot mer max 5 Minuter, underbart, ja det äe mitt svar.
  • Anonym (So far01)

Jag älskar båda, men litet plus för munknullet, tyvärr har min sambo helt lagt ner det här med oralsex, inte heller kan hon svara på varför... glömmer bort var hennes senaste svar... ska fan sluta slicka

Svar på tråden Avsugning vs munknull