• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • keron
    Lever så skrev 2013-09-15 21:38:16 följande:

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

Min sambo gillar både och, beror helt på vilket humör han är på. Hur dominant han känner för att vara för tillfället.
    Jag gillar dock inte att bli munknullad något vidare så det brukar inte bli av ofta.
  • Anonym (Mr Fox)
    Agridulce skrev 2013-09-16 16:14:37 följande:
    Varför måste man välja? Båda två vill jag ha.
    Beror på humör, tillfälle, 
    .......har dock fortfarande inte hittat fel tillfälle..... 
    Välja? Du tillhör alltså de kvinnor som tror de har valmöjligheter ? 
  • Agridulce
    Anonym (Mr Fox) skrev 2013-09-16 16:41:30 följande:
    Välja? Du tillhör alltså de kvinnor som tror de har valmöjligheter ? 
    Dear Mr Fox, jag tillhör de kvinnor som föredrar att inte ha valmöjligheter vid alla tillfällen.
    Naughty by nature
  • Anonym (hmpf)
    Scarlet 0007 skrev 2013-09-16 15:14:49 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnors sexualitet utöver barnelastrande samt kvinnors eventuella sexuella preferenser ses som något sjukt och hotande. "FY för kvinnor som gillar konstiga sexuella grejer - och som till på köpet har mage att stå för det!".
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.
    De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.
  • Monte
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 18:07:41 följande:
    Sjukt? Nej. Neurotiskt? Ja. Hotande? Nej. Det rör inte mig personligen alls men jag trodde man fick ha olika åsikter i ett diskussionsforum.

De flesta tjejer som har borderline och div personlighetsstörningar är masochister. Men fine. Det är inget som blivit skevt nej.

Även om det stämmer (källa??), så innebär det inte att alla som är masochister har personlighetsstörning.

Så vad exakt är din poäng?
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • HannaS86
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 12:52:52 följande:

Vad bygger du dina siffror på? Jag har aldrig träffat en man som inte vill munknulla mig och då är jag väldigt sexuellt aktiv.
    Har haft sex med (kollar listan).. 181 män. Så jag anser mig ha gott statistiskt underlag ;) 
    När jag tänker efter så skulle det kunna bero på att om jag börjar suga dem tappar de intresset för ev. munknull? Med risk för att verka skrytig men jag får alltid beröm för att vara "drottning/bäst/gudinna" på avsugningar. Sen träffar jag iofs inte killar som utger sig för att vara väldigt dominanta (inbillar mig att de skulle gilla att munknulla som en del av dominans), med master/slave liknande utan jag träffar killar som är lätt dominanta/neutrala eller vad man ska kalla det.
  • HannaS86
    vonKatt skrev 2013-09-16 14:56:23 följande:
    Haha!!

På riktigt fnissar jag ihjäl nästan!
    Det värsta någon kan säga till mig är just det där, eller möjligen detta: "Din njutning är det enda jag bryr mig om, jag vill bara att du ska få ha det skönt..."
    Då torkar det till och jag blir mer sugen på att sticka tofflor och fundera på vilka vårlökar jag ska plantera på gården när det beger sig!  

Hahaha jag håller med, jag blir frustrerad av killar som ska vara såna jäkla gentlemän, jag föredrar att man utnyttjar varandra..
  • Anonym (?)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 18:43:31 följande:
    Har haft sex med (kollar listan).. 181 män. Så jag anser mig ha gott statistiskt underlag ;) 
    När jag tänker efter så skulle det kunna bero på att om jag börjar suga dem tappar de intresset för ev. munknull? Med risk för att verka skrytig men jag får alltid beröm för att vara "drottning/bäst/gudinna" på avsugningar. Sen träffar jag iofs inte killar som utger sig för att vara väldigt dominanta (inbillar mig att de skulle gilla att munknulla som en del av dominans), med master/slave liknande utan jag träffar killar som är lätt dominanta/neutrala eller vad man ska kalla det.
    Och jag har "bara" haft sex med ett 30-tal män där majoriteten har velat mun/halsknulla. Tänker inte ens ge mig in i att försvara mina kuksugaregenskaper känns mest patetiskt
  • sweetlife

Min kille gillar både och ungefär lika mycket skulle jag tro, samma gäller mig!

• HannaS86
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 18:49:27 följande:
    Och jag har "bara" haft sex med ett 30-tal män där majoriteten har velat mun/halsknulla. Tänker inte ens ge mig in i att försvara mina kuksugaregenskaper känns mest patetiskt
    Då tror jag att mitt underlag är tämligen säkert för att påstå att minst 80% föredrar avsugningar.
Svar på tråden Avsugning vs munknull