• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Champagne72

Att bli munknullad så man hulkar och mascaran rinner..hmm..finns det någon tjej som gillar det??..Kräks

• Robert 832
    Champagne72 skrev 2013-09-16 13:20:16 följande:

Att bli munknullad så man hulkar och mascaran rinner..hmm..finns det någon tjej som gillar det??..Kräks

Väldigt många... faktiskt! Man kan tro att så inte är fallet men det finns fler än en som gillar när man tar kommandot och trycker in den. Varför vet jag inte men sån är min erfarenhet och det vore dumt att säga nej när båd parter tycker om det.
  • Smecker
    HannaS86 skrev 2013-09-16 12:46:51 följande:
    Jag skulle säga att en klar majoritet av killar föredrar avsugning framför munknull, kanske  80%.. Minst.

Fix'd:

"Jag skulle säga att en klar majoritet av killarna jag haft i mig och omkring mig föredrar avsugning framför munknull, kanske 80%.. Minst."
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 12:46:51 följande:
    Jag skulle säga att en klar majoritet av killar föredrar avsugning framför munknull, kanske  80%.. Minst.

Kanske för att just du suger så bra eller?
  • soffian89

ja tydligen finns det det...?? men ännu konstigare är det väl att det finns killar som gillar när tjejen hulkar...usch för er...Kräks
  • Smecker
    Att bli munknullad så man hulkar och mascaran rinner..hmm..finns det någon tjej som gillar det??..

Det finns gott om tjejer som inte bara gillar det, utan ber och tigger om det.

Precis som det finns tjejer som inte gillar att ha kuk i munnen alls.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (?)
    Att bli munknullad så man hulkar och mascaran rinner..hmm..finns det någon tjej som gillar det??..

Jag älskar att bli behandlad på det sättet. Helst vill jag vara fastbuden också, ha mannens händer runt min hals och sedan få halsen ordentligt knullad. Han slutar inte förrän han är nöjd oavsett jag hulkar, kräks eller gråter.
  • Anonym (?)
    soffian89 skrev 2013-09-16 13:25:42 följande:
    ja tydligen finns det det...?? men ännu konstigare är det väl att det finns killar som gillar när tjejen hulkar...usch för er...

Men vem är du att fördöma vad andra människor tycker om sexuellt?
  • Champagne72
    Smecker skrev 2013-09-16 13:26:03 följande:

Det finns gott om tjejer som inte bara gillar det, utan ber och tigger om det.

Precis som det finns tjejer som inte gillar att ha kuk i munnen alls.

Det var hulkandet jag inte riktigt förstod grejen av, att ha kuk i munnen är väl inget konstigt!
    Jag är väl inte mer dum i huvudet än vad du är bara för att jag frågar?!
  • Robert 832
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 13:29:44 följande:

Jag älskar att bli behandlad på det sättet. Helst vill jag vara fastbuden också, ha mannens händer runt min hals och sedan få halsen ordentligt knullad. Han slutar inte förrän han är nöjd oavsett jag hulkar, kräks eller gråter.
    Hmm, oavsett om det är upphetsande med ett viss mått av tvång bör man nog dra gärnsen när någon gråter. Det känns bara inte rätt att fortsätta då. Själv skulle jag dra den även vid kräkningar.
Svar på tråden Avsugning vs munknull