• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • NyttNamn
    vonKatt skrev 2013-09-16 13:40:07 följande:
    Om man pratat innan om stopptecken och vad som är okej och inte innan så är det inget problem. Om kvinnan sagt att han får fortsätta trots gråt och hulkningar så är det ju fritt fram.
    Sen är jag kanske extrem i frågan, men jag vill faktiskt inte att min karl ber mig om lov. Jag har ett stopptecken som jag använder när det behövs. Han litar på att jag gör det och jag litar på att han lyssnar till det. Fram till dess är inget förbjudet. 

Finns det något mer avtändande än just den där "frågan om lov"?

Jag kör på samma spår (eller, vi såklart...) Jag säger till om jag känner att jag vill stoppa (har inte hänt än), mannen litar helt på att jag gör det - och jag litar helt på att han då stoppar...

Jag ger gärna en avsugning... Mer än gärna...
    Tar lika gärna emot ett ordentligt munknull... Drömmer
    Mannen... Tycker om att variera... Vissa dagar, ligger han bara där och tar emot... Andra dagar, ger han mig vad jag tål!
    Pour some sugar on me...
  • Lever så
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"

"Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...

Jag som vanligen är dominant har varit med flera män som gillat face-sitting där jag styrt helt hur mycket fitta de får... Så jag säger att tveklöst finns de männen... Och faktiskt tror jag att många män just för att det är patriarkalt gillar att slippa vara den dominanta och bara följa...
    never a failure always a lesson
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:51:48 följande:
    Fel? Du har börjat njuta av att vara underordnad för att orka med. jag lägger ingen värdering så, det är ditt val, ditt liv.

För att orka med? Snälla du

Jag väljer att låta en man styra mig. Han slutar bara jag säger stoppordet eller gör stopptecknet. Jag styr och jag vill användas.
  • Anonym (hmpf)
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 13:54:56 följande:

För att orka med? Snälla du
    Jag väljer att låta en man styra mig. Han slutar bara jag säger stoppordet eller gör stopptecknet. Jag styr och jag vill användas.
    Jag har liksom inget intresse av ditt liv, jag bryr mig inte alls om vad för äckelfasoner ni sysslar med.
    Seriöst. Men det är ett vedertaget faktum att människor som blivit utsatta för övergrepp kan utveckla masochism som coping strategi.
  • Robert 832
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:59:05 följande:
    Jag har liksom inget intresse av ditt liv, jag bryr mig inte alls om vad för äckelfasoner ni sysslar med.
    Seriöst. Men det är ett vedertaget faktum att människor som blivit utsatta för övergrepp kan utveckla masochism som coping strategi.
    Och vad är då förklaringen för övriga människor som inte har blivit utsatt för övergrepp men som ändå gillar sådant?
  • vonKatt
    Anonym (Man 2) skrev 2013-09-16 13:41:48 följande:
    Man förundras varje gång när ett fåtal på ett sexforum vill göra gällande att en viss typ sexuella aktiviteter är "vanligt" och uppskattas av många. Du ska inte inbilla mig att det är vanligt att kvinnor vill bli "munknullade" så de ulkar så tårarna rinner, men några finns det ju alltid som gillar tuffa tag. Jag har varit med ungefär 50 olika kvinnor, och min erfarenhet är att om man har blivit lite för ivrig så att kuken har kommer in lite för långt i munnen, så har 100% av de kvinnor som jag har varit med INTE blivit kåta av det precis, utan har direkt avbrutit, då de inte gillar känslan av att bli halvt kvävd, och ulka.
    Det är så mycket mer än att bara köra ner kuken i halsen på kvinnan. Så mycket mer.

Prrr!
  • Anonym (?)
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:59:05 följande:

Du är riktigt underhållande.

Äckelfasoner, för att du inte förstår. Oj oj oj. Utsatt för övergrepp. Ännu en gång, bara för att du inte förstår varför någon tänder på det jag och många andra tänder på måste du hitta förklaringar som ditt psyke kan hantera och som får dig att må bättre.

Lär dig istället att acceptera att alla människor är olika och att du inte är en mall för vad som är normalt.
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-16 13:51:55 följande:

Finns det något mer avtändande än just den där "frågan om lov"?

Jag kör på samma spår (eller, vi såklart...) Jag säger till om jag känner att jag vill stoppa (har inte hänt än), mannen litar helt på att jag gör det - och jag litar helt på att han då stoppar...

Jag ger gärna en avsugning... Mer än gärna...
    Tar lika gärna emot ett ordentligt munknull... Drömmer
    Mannen... Tycker om att variera... Vissa dagar, ligger han bara där och tar emot... Andra dagar, ger han mig vad jag tål!
    Klart vi är överens här också!
    Prrr!
  • Anonym (?)

Någonting som jag verkligen klassar som äckelfasoner är att döma andra för vad de gör i sängen.

• vonKatt
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 14:05:31 följande:
    Någonting som jag verkligen klassar som äckelfasoner är att döma andra för vad de gör i sängen.

Skål
    Prrr!
Svar på tråden Avsugning vs munknull