• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • Anonym (J)

Måste säga jag har lite svårt att förstå att man skulle gilla att bli "munknullad" har inte heller stött på någon som antytt de ville det heller, bara hört genom åren liknande nämnas av killar vars typ enda sexuella erfarenhet är att titta på porr och snacka om sex med andra killar som bara tittat på porr.
    Nu kan det förstås förändrats en del sedan jag var som mest "aktiv" vilket är närmare 15 år sedan (alltså sedan jag hade flera tillfälliga partners etc.).

Jag kan fatta om man gillar det om man är undergiven av det skälet, men annars?

Vem vet min totala aversion mot även idén kanske har att göra med dels min väldigt aktiva kräkreflex (så aktiv det är omöjligt att genomföra t ex gastroskopi om jag inte är sövd) samt min ganska lilla mun och trånga käkar vilket gör alla försök till något ner i halsen omöjligt om vi inte talar om en mycket smal penis. Skulle nog alltså inte ens gå om jag så ville.

"Vanligt" oralt älskar jag dock att ge.

Men om man gillar att göra det så mottagaren hulkar/ulkar/etc. och tårar rinner - det ger ju lite sadist vibbar (inte nödvändigtvis något fel på att vara det, men en sådan reaktion från mig oavsett anledning skulle lett till total turn-off från alla de partners jag haft som inte haft sexual-sadistisk lägging även de med dominant läggning (alla dominanta har ju inte sadistisk lägging och alla med sadistisk läggning är ju inte heller dominanta - utifall någon missförstod, brukar bli lite sammanblanding där) 

• vonKatt
    Anonym (J) skrev 2013-09-16 02:38:19 följande:

Måste säga jag har lite svårt att förstå att man skulle gilla att bli "munknullad" har inte heller stött på någon som antytt de ville det heller, bara hört genom åren liknande nämnas av killar vars typ enda sexuella erfarenhet är att titta på porr och snacka om sex med andra killar som bara tittat på porr.
    Nu kan det förstås förändrats en del sedan jag var som mest "aktiv" vilket är närmare 15 år sedan (alltså sedan jag hade flera tillfälliga partners etc.).

Vem vet min totala aversion mot även idén kanske har att göra med dels min väldigt aktiva kräkreflex (så aktiv det är omöjligt att genomföra t ex gastroskopi om jag inte är sövd) samt min ganska lilla mun och trånga käkar vilket gör alla försök till något ner i halsen omöjligt om vi inte talar om en mycket smal penis. Skulle nog alltså inte ens gå om jag så ville.

Men om man gillar att göra det så mottagaren hulkar/ulkar/etc. och tårar rinner - det ger ju lite sadist vibbar (inte nödvändigtvis något fel på att vara det, men en sådan reaktion från mig oavsett anledning skulle lett till total turn-off från alla de partners jag haft som inte haft sexual-sadistisk lägging även de med dominant läggning (alla dominanta har ju inte sadistisk lägging och alla med sadistisk läggning är ju inte heller dominanta - utifall någon missförstod, brukar bli lite sammanblanding där) 

Jag vet inte om jag håller med om att fenomenet "munknull" är så ovanligt eller för den delen enbart för de med sadistisk läggning.

Visst är jag undergiven, och visst är det del i att jag faktiskt tänder på att låta honom göra det.

Men från början var det min fantasi om att kunna ge honom en deep. Vi tränade bort kräkreflexen tillsammans och kom på att båda älskade hela grejen.

Det ena ledde till det andra om man så säger.

Jag tror iofs att du har en poäng med läggningen, bara inte att det nödvändigtvis är kopplat till det sadistiska. Många män gillar nog bara själva tanken på att kvinnan har lite obehag för att hans kuk är för stor. Sen att det sätter dom i en oerhört dominant position passar vissa bättre än andra, det finns ju olika sätt att positionera sig.

Dina ord fick mig att börja fundera, tack!
  • PrimitivMan
    Anonym (J) skrev 2013-09-16 02:38:19 följande:

Deepthroat behöver nödvändigtvis inte vara så att det innebär hulkningar. Även icke-ug kvinnor kan tända på att suga riktigt djupt. Men givetvis är där ett starkt moment av dominans med DT. Att bli tvingad att ta den djupt tills hon har svårt att andas och/eller hulkar är ju något som hör hemma inom det området, dominans, kontroll och med en touch av förnedring. Men sadism vill jag inte kalla det. 

Det finns rätt många som verkligen tänder på att bli rätt hårt halsknullade. Som snarare skulle se sig åsidosatta om deras herre inte skulle använda mun och hals på lämpligt sätt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • vonKatt
    PrimitivMan skrev 2013-09-16 07:48:58 följande:
    Deepthroat behöver nödvändigtvis inte vara så att det innebär hulkningar. Även icke-ug kvinnor kan tända på att suga riktigt djupt. Men givetvis är där ett starkt moment av dominans med DT. Att bli tvingad att ta den djupt tills hon har svårt att andas och/eller hulkar är ju något som hör hemma inom det området, dominans, kontroll och med en touch av förnedring. Men sadism vill jag inte kalla det. 

Det finns rätt många som verkligen tänder på att bli rätt hårt halsknullade. Som snarare skulle se sig åsidosatta om deras herre inte skulle använda mun och hals på lämpligt sätt. smile1.gif
    Is sex dirty? Only if it's done right
    håller med dig där
  • Anonym (Nam)

Munknull! Han ska köra hårt och djupt och brutalt, precis som när vi knullar vanligt.

• HannaS86

Jag skulle säga att en klar majoritet av killar föredrar avsugning framför munknull, kanske  80%.. Minst.

• Anonym (?)
    HannaS86 skrev 2013-09-16 12:46:51 följande:
    Jag skulle säga att en klar majoritet av killar föredrar avsugning framför munknull, kanske  80%.. Minst.

Vad bygger du dina siffror på? Jag har aldrig träffat en man som inte vill munknulla mig och då är jag väldigt sexuellt aktiv.
  • Anonym (?)

Oj. Den arga smileygubben hamnade där av misstag.

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 12:52:52 följande:
    Vad bygger du dina siffror på? Jag har aldrig träffat en man som inte vill munknulla mig och då är jag väldigt sexuellt aktiv.

Hanna har legat med flest män i Sverige typ.
  • Robert 832

Beror på vem som gör det. Munknull är alltid hett oavsett med vem. Hulkningarna är bara sexigt tycker jag men om jag får välja så är en avsugning av någon som verkligen kan det ändå att föredra.

Svar på tråden Avsugning vs munknull