• Lever så

Avsugning vs munknull

Berätta vad och hur du föredrar det, ligga tillbakalutad och få en avsugning eller aktivt munknulla?

Min man älskar att munknulla mig tills jag ulkar och mascaran rinner av mina tårar.. 

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden Avsugning vs munknull
  • NyttNamn
    Anonym (?) skrev 2013-09-16 14:05:31 följande:
    Någonting som jag verkligen klassar som äckelfasoner är att döma andra för vad de gör i sängen.

PlusSkål
    Pour some sugar on me...
  • Smecker
    NyttNamn skrev 2013-09-16 13:51:55 följande:
    Finns det något mer avtändande än just den där "frågan om lov"?

Ja. "Är det skönt? Är det skönt nu då? Är det säkert att det är skönt? Är det fortfarande skönt? Oh du gnydde, är det skönt eller skall jag avbryta?"
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Robert 832
    Smecker skrev 2013-09-16 14:49:26 följande:

Ja. "Är det skönt? Är det skönt nu då? Är det säkert att det är skönt? Är det fortfarande skönt? Oh du gnydde, är det skönt eller skall jag avbryta?"
    Vem säger så? :/ Finns det på riktigt? Trodde det var stereotypiskt i stand up komedi bara.
  • vonKatt

Haha!!

På riktigt fnissar jag ihjäl nästan!
    Det värsta någon kan säga till mig är just det där, eller möjligen detta: "Din njutning är det enda jag bryr mig om, jag vill bara att du ska få ha det skönt..."
    Då torkar det till och jag blir mer sugen på att sticka tofflor och fundera på vilka vårlökar jag ska plantera på gården när det beger sig!  

Prrr!
  • NyttNamn

*asg* - Okej, jag ändrar mig.. Ditt exempel ÄR mer avtändande Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • Scarlet 0007
    Anonym (hmpf) skrev 2013-09-16 13:45:55 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnor påstår att de gärna kräks och gillar när ögonen pressas ut ur hålorna så mascaran rinner pga att deras män kväver dom med sina könsorgan. Väntar på den dan då män ivrigt startar trådar som går såhär; "Föredrar ni att slicka fittan eller kvävas med både munnen och näsan igentäppt när  de sitter på era ansikten?"
    "Min kvinna blir så kåt när hon dränker mig och jag inte kan andas och hon hör mina kvävda skrik under mig"...
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnors sexualitet utöver barnelastrande samt kvinnors eventuella sexuella preferenser ses som något sjukt och hotande. "FY för kvinnor som gillar konstiga sexuella grejer - och som till på köpet har mage att stå för det!".
  • Scarlet 0007

* utöver barnalstrande

• Robert 832
    Scarlet 0007 skrev 2013-09-16 15:14:49 följande:
    Man vet att man lever i ett patriarkalt samhälle när kvinnors sexualitet utöver barnelastrande samt kvinnors eventuella sexuella preferenser ses som något sjukt och hotande. "FY för kvinnor som gillar konstiga sexuella grejer - och som till på köpet har mage att stå för det!".
    SkålFlört
  • PrimitivMan
    Scarlet 0007 skrev 2013-09-16 15:14:49 följande:
    Bästa kommentaren jag läst på FL på länge!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce

Varför måste man välja? Båda två vill jag ha.
    Beror på humör, tillfälle, 
    .......har dock fortfarande inte hittat fel tillfälle..... 

Naughty by nature
Svar på tråden Avsugning vs munknull