Bf Juni 2014
Lycka till Sickan12 och ni andra!!
Bf idag och inga värkar 
Lycka till Sickan12 och ni andra!!
Bf idag och inga värkar 
Idag har jag haft massor av sammandragningar. Bm sa igår att bebis ännu inte va helt fixerad.. det måste han ha fixat idag för jag har sååå sjukt ont med starkt tryck och stickningar i bäckenet 
Lycka till Cakes!!!!! 
rosii: Ja, kan ju hoppas på att det är så! Dock gjorde värkarna jag hade ingen nytta inatt, så något riktigt värkarbete var det inte ens tal om:( Känner också att det skulle vara det bästa alternativet att få ligga på BB över midsommar! Jag är sååå REDO nu!!
Jag la mig sen efter att jag ätit lite och när jag la mig igen så fick jag en ordentlig värk, starkare än alla de tidigare, och jag var sååå säker på att nu drar det verkligen igång, fick en sådan till, sen somnade jag och vaknade utan minsta känning vid 9-tiden. Känner fortfarande nada och tappen känns precis som innan så det var inget som påverkade alls. Otroligt besviken känner jag mig nu..
BF+2 idag.
10 dagar över tiden idag..
Trodde verkligen att sd skulle leda nån vart igårkväll men natten blev lugn och det ser ut som vi blir utan en midsommarbebis.
Vakna nu på uruselt humör och vill verkligen inte fira midsommar idag!! Får väl bryta ihop lite och sen o rycka upp mig för familjens skull..
Glad midsommar på er andra!
Bf +5 idag.. Börjar bli jäkligt jobbigt att räkna uppåt.. Funderar på att byta taktik och räkna neråt till igångsättning istället
Big (beräknad igångsättning) 10 dagar kvar
(Försöker behålla förståndet)
Nu är äntligen min lilla tjej född på bf+13!! Började få regelbundna sd från ca 21 som ökade i styrka och sen efter en halvtimme på förlossningen 00.16 var hon ute, snabbt o bra! 3460g o 51 cm lång.
Bf +7 
Vaknade först 02:30 med lite värk, vaknade igen kl 4 med superont, typ mensvärk..
Tänkte att äntligen så sätter det igång! bäst att försöka sova några timmar till..
Vaknade 7:45.. Helt smärtfri
WTF!!!!!!
Antar att det va förvärkar, har inte haft några känningar alls innan.. Känner mig besviken..
14/6 föddes vår SON! På ultraljudet sa de ju att det var en tjej men det var han sannerligen inte. Så vår lille Isac har många klänningar i garderoben ;) haha. Hade planerat snitt 16:e och hade egentligen bf 22/6 men han hade lite bråttom. Perfekt tyckte jag som fick åka in till förlossningen "på riktigt" med lite värkar och sådär men slippa den allra "värsta" biten. Helt fantastiskt att han är här, ofattbart. Håller tummarna för er andra ??
Jag kan hälsa ifrån EMTP! Hon är nog lite upptagen just nu!
Hon är hemma med sin fina son och landar i sitt nya liv som mamma till 3 fina pojkar! Eddie är jättesöt och lik sin mor!
Hon skriver säkert när hon har tid och känner sig redo

Aldrig mer var ordet!!! Känner samma!
Lycka till
Doktorn som undersökte mig igår sa jag var öppen fyra cm... Nån mer som öppnat sig? Inga värkar idag. Eftersom mina hepatosprover visat på normala nivåer så avvaktar man igångsättning än.
Skrev här i söndags.. Hade ju då haft värkar en hel dag. Åkte till förlossningen kring 19-tiden, hade då öppnat mig 4cm. Fick stanna kvar! Sen tog det 14h innan hon kom.. Var en sjukt utdragen förlossning och jag höll på att ge upp helt, hade krystvärkar i 3h innan de hjälpte till med sugklocka. Hon föddes med navelsträngen runt halsen samt benen så förmodligen var det lite varför det tog sån tid, blev som en jojo-effekt. Men hon mådde bra som tur var! Sen brast jag väldigt mycket och förlorade sen 2 liter blod. Har legat på bb tills igår (tre dagar) då vi åkte hem med en hel radda av smärtstillande samt blodtryckssänkande.
Har varit det sjukaste och läskigaste jag varit med om och samtidigt har vi fått vår underbara lilla flicka som vägde 3115g och var 50cm lång, amningen går bra och hon ökar i vikt trots min blodförlust! Jag hoppas att alla får uppleva bättre förlossningar än mig.. Och jag hoppas att jag kommer glömma en del av detta som hänt mig/oss. Lycka till alla!
Rosii.. Vilket tålamod du har!! Jag hade nog stått på mig om igångsättning, kanske bjudit på lite tårar o drama!! Hihi!!
Du är väl över 42+0 nu?
Lycka till
Igår på bf +12 kom han äntligen efter en dramatisk förlossning! Han är helt underbar ????