• Sessan4

Bf Juni 2014

Bilden skall vara liggande men roterades vid uppladdning!

• Sessan4
    zaybia skrev 2014-01-17 17:47:02 följande:

Äh, jag kan inte ladda upp bild via mobilen :/ men det finns iaf en bild i mitt galleri, syns dock bara att jag e gravid när jag ligger ner :P

Den här FL appen är ganska kass faktiskt. Man kan inte gå in i varken sin egen profil eller någon annans.. Inte läsa bloggar.. Bara svara på inlägg typ. Bilder som man laddat upp via mobilen kan inte ses om man loggar in via dator o tvärtom..

O så finns väl appen bara till iPhone?

Uppdatering vore toppen!
  • Sessan4
    Principessa85 skrev 2014-01-17 20:42:49 följande:
    Har varit på Rul idag. I magen bodde en frisk och busig lillasyster till vår dotter. ;) Samma bf som innan, 15 juni. Känner mig jätteglad över ett lyckat Rul. Bonus att vi fick en sjukt trevlig och nogrann bm. En toppen dag med andra ord. ;)
    Grattis till lyckat RUL {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan4

Jag känner lite som du, en himla oro för att något är fel på babyn. Jag är i v 19+6 idag och har mitt RUL på onsdag..

Hoppas allt ser bra ut idag!! Lycka till och berätta gärna hur det gick!

• Sessan4
    Cakes skrev 2014-01-20 13:40:50 följande:

Tack! Lovar att återkoppla så fort jag kan. Men vad kul, då är vi relativt lika långt gånga - hoppas det går snabbt till onsdag då ;)
    Ja det har vi vi får se om de ändrar bf på RUL, jag gjorde ett vul i v 10 och då sa de en dag längre än jag räknat själv så vi får se hur väl det stämmer.. Skoja inte att väntan varit lång, snart är det äntligen min tur! Känns som att jag är sist ut.

Hoppas allt är bra med din lilla bebis!!
  • Sessan4
    Cakes skrev 2014-01-20 18:07:30 följande:

Hej! :) 

Jag vill bara återkoppla till alla gällande min oro tidigare idag... 

Nu har jag varit på RUL. Allt såg bra ut och jag blev framflyttad, yeeey! Så istället för 19+5 som jag var enligt UL i vecka 14 så är jag nu i vecka 20+6 med beräknad födsel 2:e juni istället för 11:e. Dock får jag inte det att gå ihop, eftersom jag enligt första dagen på senaste mensen borde vara i 19+3... men men :) Hon som gjorde RUL:et sa att utifrån hur min mage ser ut, hur stor bebisens mage var och hur stort dess huvud var så är det 20+6 som gäller. Lårbenet var i 19+6 men hon sa att det alltid var mindre... hm, får se när min lilla bebis kommer! Hoppas dock på det nya BF, eftersom jag själv fyller år 1:e juni. Hade ju varit en rätt bra födelsedagspresent :)

Vad var det för kön då? Jo, redan ganska tidigt under RUL:et såg både jag och min man att det var en liten pojk. Men barnmorskan bekräftade även detta och sa dubbelkollade två gånger - skulle bli väldigt förvånad om det kom ut en tjej efter vad vi såg idag :)

Så skönt att se att allt var bra! :D Och skönt att helt plöstligt gå in i vecka 22 i morgon :p

Tack för era lugnande ord tidigare idag! Kram

Grattis grattis!!!

Åh va roligt med en liten pojke!! Är det ditt första barn?

Märkligt det där med hur de räknar? Man vet ju ungefär när man blev gravid om man har regelbunden cykel..

Skönt att allt såg bra ut! Koppla av o njut <3
  • Sessan4

Jag har en flicka på 4 år och gissar på en pojke denna gång. Fast det spelar såklart ingen roll bara man får en frisk bebis! Det hoppas jag på mest av allt..

• Sessan4
    Holk skrev 2014-01-21 15:52:32 följande:

Hallonmjölk. Har du ont och du är orolig bara sök. Jag hade det väldigt jobbigt största delen av min förra graviditet med sammandragningar mm.

Vart annat samtal.jag gjorde blev jag nästan snäst åt och de tyckte väl i princip stt jag var löjlig och inte kunde hantera 'lite' smärta. Jag började till slut tänka att dom kanske hade rätt, jag kanske bara 'hittade på'. Tills jag i vecka 23 började få ligga inne med bricanyl-dropp för det blev så kraftigt.

Varannan gång var.dom jättesnälla!

Men hur gick det på RUL??
  • Sessan4
    Holk skrev 2014-01-21 17:06:36 följande:

Jo det gick väl bra. Allt såg fint ut. Hon gjorde det så snabbt så jag hann inte titta efter könet tyvärr. Hon var dock väldigt noggrann med att titta på hjärtat så det kändes bra.

Hon var även försenad för hon trodde stt hon hade telefontid så hon gav oss några bilder i 4D som kompensation :D

Kul att det såg bra ut!
  • Sessan4

Nu har jag varit på RUL

Allt såg normalt och fint ut, väntar en liten pojke <3

Jippi!!!

Svar på tråden Bf Juni 2014