Bf Juni 2014
Bilden skall vara liggande men roterades vid uppladdning!
Bilden skall vara liggande men roterades vid uppladdning!
Äh, jag kan inte ladda upp bild via mobilen :/ men det finns iaf en bild i mitt galleri, syns dock bara att jag e gravid när jag ligger ner :P
Jag känner lite som du, en himla oro för att något är fel på babyn. Jag är i v 19+6 idag och har mitt RUL på onsdag..
Hoppas allt ser bra ut idag!! Lycka till och berätta gärna hur det gick!
Hej! :)
Jag vill bara återkoppla till alla gällande min oro tidigare idag...
Nu har jag varit på RUL. Allt såg bra ut och jag blev framflyttad, yeeey! Så istället för 19+5 som jag var enligt UL i vecka 14 så är jag nu i vecka 20+6 med beräknad födsel 2:e juni istället för 11:e. Dock får jag inte det att gå ihop, eftersom jag enligt första dagen på senaste mensen borde vara i 19+3... men men :) Hon som gjorde RUL:et sa att utifrån hur min mage ser ut, hur stor bebisens mage var och hur stort dess huvud var så är det 20+6 som gäller. Lårbenet var i 19+6 men hon sa att det alltid var mindre... hm, får se när min lilla bebis kommer! Hoppas dock på det nya BF, eftersom jag själv fyller år 1:e juni. Hade ju varit en rätt bra födelsedagspresent :)
Vad var det för kön då? Jo, redan ganska tidigt under RUL:et såg både jag och min man att det var en liten pojk. Men barnmorskan bekräftade även detta och sa dubbelkollade två gånger - skulle bli väldigt förvånad om det kom ut en tjej efter vad vi såg idag :)
Så skönt att se att allt var bra! :D Och skönt att helt plöstligt gå in i vecka 22 i morgon :p
Tack för era lugnande ord tidigare idag! Kram
Jag har en flicka på 4 år och gissar på en pojke denna gång. Fast det spelar såklart ingen roll bara man får en frisk bebis! Det hoppas jag på mest av allt..
Hallonmjölk. Har du ont och du är orolig bara sök. Jag hade det väldigt jobbigt största delen av min förra graviditet med sammandragningar mm.
Vart annat samtal.jag gjorde blev jag nästan snäst åt och de tyckte väl i princip stt jag var löjlig och inte kunde hantera 'lite' smärta. Jag började till slut tänka att dom kanske hade rätt, jag kanske bara 'hittade på'. Tills jag i vecka 23 började få ligga inne med bricanyl-dropp för det blev så kraftigt.
Varannan gång var.dom jättesnälla!
Jo det gick väl bra. Allt såg fint ut. Hon gjorde det så snabbt så jag hann inte titta efter könet tyvärr. Hon var dock väldigt noggrann med att titta på hjärtat så det kändes bra.
Hon var även försenad för hon trodde stt hon hade telefontid så hon gav oss några bilder i 4D som kompensation :D
Nu har jag varit på RUL
Allt såg normalt och fint ut, väntar en liten pojke <3
Jippi!!!