Bf Juni 2014
Grattis sessan! Hade ni gissat på pojke?
Grattis sessan! Hade ni gissat på pojke?
Jag blev flyttad 1 dag. Bf 17 juni
Här är ett kort på den lille Krabaten <3

Alltså jag tänkte inte gå upp 20kg den här graviditeten.. Men jag är ju hungrig jämt för bövelen! Tryckte precis i mig en dubbel lingongrovasmörgås med ost och ett glas mjölk /-:
Om man inte behöver äta för 2, varför är man då hungrig för 2??
Magen är spänd o svullen för inkomsterna är högre än utgifterna om man säger så tack vare järntabletterna.. Tack o lov för dulcolax
Hahaha!!!
Vilka underbara tjejer!! Skönt att det finns fler
Hej :)
Ville bara dela med mig, till er som förstår och inte tycker att det är på tok för tidigt ;)
Beställde just vår vagn! Det blev en Brio Go Duo (det vill säga med både ligg och sittdel). Fick också med bilskydd och bas i priset. Köpte en svart med svart chassi, tänkte att det är smidigast och lättast att sälja sen när det väl blir dags :)
Både jag och min man fastnade för denna vagnen när vi var och provade olika vagnar för ett tag sedan. Dels för att den är sjukt skön att köra, dels för att den är väldigt smidig att packa ihop och dels för att man kan vända sittdelen mot en :)
Hihi, längtar tills den kommer :)
Grattis Barilla till lyckat RUL, det kommer att bli toppen! Vilken sötnos
Snygg vagn Marieulrika1
Här är vagnen som jag beställt, fast min är ljusgrå. Hoppas den levererar!
Hoppas nu inte appen vänder bilden, orkar inte slå på datorn 
Jag tänker inte ställa fram allt i sista sekunden, eller långt i förväg.. Bara för att man beställer en vagn när man hittat en som passar i tid så betyder det inte att den skall stå uppställd o klar redan.
Jag skulle aldrig beställa en vagn som välter, jag har läst på. Skulle heller inte vilja ha en stor o tung vagn med fasta hjul som man måste trycka ner o lyfta framhjulen för att svänga.
Vi har tänkt oss en Brio happy. Först tänkte jag (eller vi då) begagnat, men nu börjar jag fundera på ny. Finns ju ändå ett visst andrahands värde, och så hoppas jag på att vi kommer att få använda vagnen till en bebis till.
Om en timma har vi RUL! Har inte kunnat sova en blund inatt, både pga nervositet för RUL och första natten i nya huset! Känns så overkligt att vi snart ska se liten, och kanske tillochmed få veta om det är en flicka eller pojke! Samtidigt som man längtar kan mm verkligen inte låta bli att vara livrädd att något ska vara fel. Fy tusan! Åh snart så veeet vi