Bf Juni 2014
Jag fick havandeskapspenning med dottern pga mitt jobb. Tänker ansöka om det igen, då blir det lagom till påsk gissar jag! Fick 50 dagar sist.
Jag fick havandeskapspenning med dottern pga mitt jobb. Tänker ansöka om det igen, då blir det lagom till påsk gissar jag! Fick 50 dagar sist.
Ang appar.. Jag har 4 st och alla säger olika. Är i v 18 (17+0) idag.
Apparna säger -Nu är det dax för ultraljud!!
Men det verkar vara vanligare att man gör ul närmare v20?!.
Sen stör det mig att alla säger olika, 1177 appen som borde vara mest tillförlitlig säger att fostret är 20cm o väger 250g medan de andra tex pampers säger 14 cm och 120g.
Är inte alla foster lika stora fram till v 20 typ?
Någon annan som reagerat?
det är lite väl snabb tillväxt med 6 cm på en vecka, kollade igen och enligt den lila grav appen så är barnet inte så stort somm 1177 säger förrän i slutet på v 19 
Skumt är det i alla fall
Lycka till alla lyckliga som har UL i morgon!!!
Jag känner väldigt lite o är i v 20. Längesen jag kände ngt nu, har bara känt av lite fladder. Men har livmodern i framvägg så får se när jag känner ngt ordentligt! :/
Alltså outokorrekt i iPhone.. Suck
Jag känner mig lite nedstämd, har åkt på foglossning denna gång och går runt med ständiga smärtor i bäckenet
Jag måste ringa vc på måndag, jag inser att jag inte kommer klara att jobba heltid. Jag har inte alls lust med det här, det är hemskt att bli så handikappad. Jag hoppas i alla fall kunna jobba halvtid.
Jag vill inte vara sjukskriven.. Eller ha ont för den delen.. Crap