Bf Juni 2014
Hoppas det gått bra för Smålandshjärta på RUL!
Hoppas det gått bra för Smålandshjärta på RUL!
Det gick kanon och det är en liten tös därinne! :D
Mitt stora problem är att mina bröst snart exploderar
Jag har gått ifrån en c kupa med taxvarning till stora röda kliande bomber, E kupan som jag köpte innan jul skär in o lämnar märken.. Suck..
Alltså Gud va svårt jag har att hitta pojknamn! Jag tänker såhär :
Albin - det hette farbrorn som hade macken där jag bodde som barn..
Isak - låter så bibliskt.
Lucas - hette kompisens mops
Liam - årets namn 2001.
Menar inget illa om något namn, alla är fina men jag kopplar ihop dem med minnen.. Var mycket lättare att hitta namn till dottern..
Har 1 favorit som jag ännu funderar på om det passar lillebror..
Smålands<3
Jag var oxå nervös inför förlossningen med min första, men jag gick med värkar i 3 dygn o var stor o orymplig så jag kände mig såå redo att trycka ut ungen alltså!! Ha ha..
Hoppas du får en bra upplevelse, kvinnokroppen är fantastisk på att klara jobbet!!
Jag skulle behöva en släng av illamående, jag har helt galet stor aptit, speciellt efter sötsaker :-/
Har gått upp 6-7 kg redan i v22. Försöker röra mig så mycket jag klarar av men inte så lätt med foglossning!
Känner mig mer viktnojig denna graviditet
Det här med Facebook alltså.. Jag skriver alltmer sällan, det har blivit lite för stort för mig! Jag brukar tänka, vill jag verkligen att allt ifrån gamla skolkamrater till grannar och den där nyfikna släktingen jag egentligen inte vill vara vän med skall veta att jag lagt på mig 7 kg?? Eh nej.. Så sorry, startas det en fb grupp så lär ni inte se mig där.
Hela poängen med FL är att man slipper vara så offentlig..
Det passar MIG
Har nog tryckt i mig 2 kartor Novalucol idag! Räcker med att jag halvligger på soffan eller böjer mig för att ta på skorna så bränner det som eld i halsen
Bra tips mot halsbränna mottages tacksamt!