• Sessan4

Bf Juni 2014

Hoppas det gått bra för Smålandshjärta på RUL!

• Sessan4
    smålandsjänta skrev 2014-01-29 18:00:18 följande:

Det gick kanon och det är en liten tös därinne! :D

Grattis
  • Sessan4

Mitt stora problem är att mina bröst snart exploderar

Jag har gått ifrån en c kupa med taxvarning till stora röda kliande bomber, E kupan som jag köpte innan jul skär in o lämnar märken.. Suck..

• Sessan4
    LokesMammi skrev 2014-01-30 09:58:39 följande:

Jag har F-kupa (!!!!!) o mina bhar är för små nu! Amnings bh:arna är helt perfekt!
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Var hittar man bra ambingsbhar??
  • Sessan4

Alltså Gud va svårt jag har att hitta pojknamn! Jag tänker såhär :

Albin - det hette farbrorn som hade macken där jag bodde som barn..

Isak - låter så bibliskt.

Lucas - hette kompisens mops

Liam - årets namn 2001.

Menar inget illa om något namn, alla är fina men jag kopplar ihop dem med minnen.. Var mycket lättare att hitta namn till dottern..

Har 1 favorit som jag ännu funderar på om det passar lillebror..

• Sessan4

Smålands<3

Jag var oxå nervös inför förlossningen med min första, men jag gick med värkar i 3 dygn o var stor o orymplig så jag kände mig såå redo att trycka ut ungen alltså!! Ha ha..

Hoppas du får en bra upplevelse, kvinnokroppen är fantastisk på att klara jobbet!!

• Sessan4
    EMTP skrev 2014-02-02 22:24:58 följande:
    Ps. Albin är så otroligt fint.

Och man får nya minnen. :)
    Ja! Eller hur

Fast han va himla snäll, jag ser hans namn i stora gula bokstäver.. Albin Svenssons Ok mack!! Hi hi
  • Sessan4

Jag skulle behöva en släng av illamående, jag har helt galet stor aptit, speciellt efter sötsaker :-/

Har gått upp 6-7 kg redan i v22. Försöker röra mig så mycket jag klarar av men inte så lätt med foglossning!

Känner mig mer viktnojig denna graviditet

• Sessan4

Det här med Facebook alltså.. Jag skriver alltmer sällan, det har blivit lite för stort för mig! Jag brukar tänka, vill jag verkligen att allt ifrån gamla skolkamrater till grannar och den där nyfikna släktingen jag egentligen inte vill vara vän med skall veta att jag lagt på mig 7 kg?? Eh nej.. Så sorry, startas det en fb grupp så lär ni inte se mig där.

Hela poängen med FL är att man slipper vara så offentlig..

Det passar MIG

• Sessan4

Har nog tryckt i mig 2 kartor Novalucol idag! Räcker med att jag halvligger på soffan eller böjer mig för att ta på skorna så bränner det som eld i halsen

Bra tips mot halsbränna mottages tacksamt!

Svar på tråden Bf Juni 2014