• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • lilsis

Jag fick ingen klarhet i om de gör ett VUL vid inskrivning här. Om inte så tror jag nog att jag vill göra ett privat, jag är ju JÄTTENYFIKEN på om det verkligen är någon där inne eller inte!

• CeciliaJL
    Hanniz74 skrev 2013-10-25 08:01:32 följande:
    Hej igen. Har nu landat efter tisdagens vul som visade två småttingar med fint tickande hjärtan. Var då i 6+4 så även om allt såg ut som det skulle vill de göra ett vul till nästa vecka för att se att båda fortsätter utvecklas. Känner mig smått förvirrad, att gå från tron att vi bara skulle förbli en enbarnsfamilj till att förhoppningsvis bli trebarnsföräldrar känns omtumlande. Känner o lider med er som förlorat era små.

ÅÅ vad roligt med tvillingar! Stort grattis! jag har själv två tvillingpojkar födda feb-12 som nu ska få ett lillasyskon :)
  • Tulpanen89

Här i Östergötland gör dom vul hur som helst. Har fått se bebis 3 ggr redan och är i vecka 10.
    Första gången för att se hur långt jag va. Dock såg man inte hjärtat.
    Så bokades om 2 veckor senare.
    Fick se bebis igår fast jag inte bad om de.
    Har kissat blod så dom ville kolla en extra gång. Ska på ultraljud om 4 veckor igen.

Känns skönt att man kan göra de när man är orolig eller blöder.

• MissMf
    Tulpanen89 skrev 2013-10-25 11:11:32 följande:
    Här i Östergötland gör dom vul hur som helst. Har fått se bebis 3 ggr redan och är i vecka 10. Första gången för att se hur långt jag va. Dock såg man inte hjärtat. Så bokades om 2 veckor senare. Fick se bebis igår fast jag inte bad om de. Har kissat blod så dom ville kolla en extra gång. Ska på ultraljud om 4 veckor igen. Känns skönt att man kan göra de när man är orolig eller blöder.

Jag vill oxå göra vul ju :p bor i Östergötland. Sa att jag trodde jag visste när jag hade haft äl eftersom att sista mensen va 18 juli.. Skulle inte ha sagt nått om äl då.. Har kub inbokat 5/12 så får väl snällt vänta tills dess..
  • harvey369
    Tulpanen89 skrev 2013-10-25 11:11:32 följande:
    Här i Östergötland gör dom vul hur som helst. Har fått se bebis 3 ggr redan och är i vecka 10.
    Första gången för att se hur långt jag va. Dock såg man inte hjärtat.
    Så bokades om 2 veckor senare.
    Fick se bebis igår fast jag inte bad om de.
    Har kissat blod så dom ville kolla en extra gång. Ska på ultraljud om 4 veckor igen.

Känns skönt att man kan göra de när man är orolig eller blöder.
    Herregud, här i Halmstad får man ett UL, runt vecka 17-20. Det är allt, vad jag har uppfattat. Jag är bara i vecka 6 och försöker i panik få reda på hur man kan få ett VUL. Fått ett när jag var 18, men kom inte ihåg hur... 
  • lilsis
    LokesMammi skrev 2013-10-25 12:45:57 följande:
    Har ni läst det här? Hemskt! Inget man vill veta om just nu! Gråterwww.familjeliv.se/Vantar_barn/1.2453734
    'Men det är extremt ovanligt så det är nog ingenting man ska gå runt och oroa sig för.

Alltså nu oroar man sig ju för allt ändå...
  • Kiwilibe

Alltså jag nojjar mig för missfall eller missbildningar...:( kan inte slappna av... Hjälper ju inte heller att jag har övervikt, blivit uppskrämd av vissa grejer som står här på fl :/