• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Hallonmjölk

Vecka 14 idag :) (13+0)

Byxor börjar bli trånga så måste ta å köpa nya. Tycker bara att mammakläderna som finns är ganska fula.., mycket volanger å sånt. Och det gillar jag inte.

Ska ta och kolla vad man kan hitta på blocket och tradera :)

• GrabbarnaOchJag

Äntligen andra trimestern!! :) 

vecka 15 idag och jag mår mycket bättre.. (förkyld men annars så.. hehe) 

Helt overklig graviditet.. började kräkas i vecka 9 och har nu inte spytt på en vecka.. alltså 5 veckor av kräk.. det är ju INGENTING!! med mina pojkar spydde jag ju från vecka 7 till 20 respektive 25... så även om jag ännu inte mår riktigt på topp och inte riktigt ha aptit ännu så är jag förvånad!! 

Magen växer så det knakar, verkligen! Putar rakt ut.. det förvånar mig också.. haha. Fast jag har ju visserligen gått ner nästan 20 kg i jämförelse med dom andra gångerna och det är 3.de gången! såklart magen syns mer då. 

Har alla kommit över vecka 12 snart?? :) 

• Gia

Ignorera mitt föregående inlägg, jag tänkte fel, gick in i vecka 15 i söndags. Skyller på hormonerna!

• rosii

Yey, har äntligen kunna börja dricka kaffe igen (måttligt), har ingen avsmak för de längre. Dock slår halsbrännan till direkt :( har ett sjukt sug på clementiner & apelsinjuice, men då kommer halsbrännan också. Så himla surt, måste hitta mig en bra medicin mot halsbrännan så jag kan dricka & äta det jag är sugen på. & hur jag är trött. Mittiallt kan jag behöva pn i en halvtimme kanske, som att nån slår mig i huvve så fort kommer det :) haha.

• zaybia

V 13 (12+0) imorgon :) tycker att jag inte hinner med, veckorna går riktigt fort nått ul har jag inte gjort och kommer inte göra förrän 27/1. Känns som en evighet dit! Och ovanpå allt har jag inga symtom alls längre. Njuter av lugnet

• claire
    Gullulla skrev 2013-12-11 15:22:41 följande:
    I morgon kliver jag in i vecka 13 ( 12+0)

Jag med!! Grattis till oss till den magiska 12an:)
  • claire
    zaybia skrev 2013-12-11 20:31:55 följande:
    V 13 (12+0) imorgon :) tycker att jag inte hinner med, veckorna går riktigt fort nått ul har jag inte gjort och kommer inte göra förrän 27/1. Känns som en evighet dit! Och ovanpå allt har jag inga symtom alls längre. Njuter av lugnet

Grattis till dig också, missade dig:)