• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EMTP

Går in i vecka 17 imorgon, och börjar lääängta efter fosterrörelser. Hungrig är jag också. Hela tiden. Just nu äter jag blodapelsiner mest hela dagarna. Förra veckan var det coctailtomater...

• GrabbarnaOchJag

jag känner av bebisen rätt så ofta.. :) har gjort det i ett par veckor men det blir tydligare rörelser nu.. från sprattel/bubbel till nästan små puffar nu.. det är skönt att få små hälsningar där inifrån.. =) 

jag är så sjukt förkyld... :P

• CeciliaJL
    GrabbarnaOchJag skrev 2013-12-12 05:46:50 följande:
    jag känner av bebisen rätt så ofta.. :) har gjort det i ett par veckor men det blir tydligare rörelser nu.. från sprattel/bubbel till nästan små puffar nu.. det är skönt att få små hälsningar där inifrån.. =) 

åå  vad härligt :) Jag gick in i vecka 15 idag men jag känner ingenting :( Hoppas att det kommer snart. Med pojkarna kände jag efter vecka 20 nångång. jag får inte tänka för mycket på det... då blir jag orolig.
  • Zwoom

Mysigt att känna bebisen ofta....Har inte känt min plutt på länge nu men oppas verkligen den ger sig till känna igen nu så jag kn bli lugn.
    Ska inte på RUL förrens sent då man är i v 20

My family makes me the happiest mom / wife
  • Miram
    GrabbarnaOchJag skrev 2013-12-12 05:46:50 följande:

Vad härligt att du redan känner av de där små puffarna! Jag är i vecka 16 och tyckte jag kände av något igår, men är inte helt säker. Med första barnet kände jag rörelserna först i vecka 20!

Krya på dig!
  • Miram
    EMTP skrev 2013-12-11 22:37:15 följande:
    Går in i vecka 17 imorgon, och börjar lääängta efter fosterrörelser. Hungrig är jag också. Hela tiden. Just nu äter jag blodapelsiner mest hela dagarna. Förra veckan var det coctailtomater...
    Jag, med! Jättehungrig och älskar också apelsiner!

Nästa vecka ska vi på UL och då tror jagvi får veta om det är en liten kille eller tjej som gömmer sig där inne! Hur är det med er alla? Vill ni veta i förväg?
  • Miram

Hur skriver man förresten in bf i trådstarten? Mitt är 1 juni.

• Principessa85

Jag vill absolut tjuvkolla könet på Rul. Gjorde det med dottern med och graviditeten kändes mer verkligt då. ;) Både jag och sambon tror att även denna bebis är en tös. <3 Vad har ni andra för magkänsla gällande kön? :)

Flicka 130106 & BF 140615
  • Skattkistan

Vi tog inte reda på kön med sonen och kommer nog inte göra det denna gången heller, hur nyfikna vi än är... Magkänslan säger att det är en lillebror men har man väl fått en pojke en gång så känner man ju sig som en pojkmamma så det är nog mycket därför.