• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi
    EMTP skrev 2014-01-22 23:33:50 följande:

Grattis till alla lyckade RUL töser!! :)

Här har lille Eddie kört sin första "på diagonalen" idag, så jag har känt honom både nere på vänster sida och strax över naveln på höger sida samtidigt. :) Det börjar kanske bli trångt därinne. Vore bra det tycker jag, den här plutten sparkar så lite. :P

Vecka 22+4 idag tror jag... :)

Det gör min plutt också, fast han håller sig på höger sida, höger om naveln har jag en bula medan vänster sida är tom! =) Jätte kul o se o känna! =)
    DevilsDaughter skrev 2014-01-23 00:01:57 följande:
    lokesmamma: Ahh känns så stor skillnad när man tänker på vilken vecka man är i om man jämför med olika BF-datum.. hehe.. Med tredje (senaste) barnet var jag i en liknande tråd och var en av de första som plussade och hade bf bland de första, men gick över 3 veckor och födde näst sist, hehe.. Befarar att detta inte bli en junibarn utan ett julibarn istället, är beräknad 17 juni.. Men försöker tänka 1:a juli,, haha..

EMTP: Har också känt lite sådant, att den liksom rör sig med hela kroppen (sträcker på sig), tycker det känns så häftigt!!
    Ja, kul o se vem som får först! Min on kom 5 dagar före BF, så väntar med spänning o se om det blir maj eller juni. =)
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • LovaViola

Nu är jag tillbaka på jobbet efter ultraljudet och jag är så lycklig och lättad! Allt såg fint ut och vi fick verkligen en ordentlig genomgång av allt då det satt en nybliven barnmorska bredvid som skulle lära sig hur man gjorde :) och vi väntar en liten flicka, som jag gissat!!

• Sofaaj

Idag ringde de äntligen med svar på fostervattenprovet. O allt såg bra ut!:) de längsta 8 dagarna i mitt liv. Men nu kan vi andas ut o va lyckliga igen!=D

Vi fick höra hjärtljudet första gången vecka 14 och förra veckan hos bm.

• LovaViola
    Sofaaj skrev 2014-01-23 10:36:26 följande:
    Idag ringde de äntligen med svar på fostervattenprovet. O allt såg bra ut!:) de längsta 8 dagarna i mitt liv. Men nu kan vi andas ut o va lyckliga igen!=D

Vi fick höra hjärtljudet första gången vecka 14 och förra veckan hos bm.

åh så fantastiskt! grattis grattis :)
  • claire

Är det någon som vet hur man kan lägga upp bilder UTAN iphone?? Appen finns väl knte till android och utan appen kan man väl inte ladda upp? Urdåligt system!!

• Tessissen

Är det någon mer än jag som ska göra planerat snitt? Jag hade en jättetuff första förlossning med min idag snart femårige son, så av den anledningen blir det snitt denna gång. Erfarenheter?

• Anine
    Tessissen skrev 2014-01-23 15:16:24 följande:

Är det någon mer än jag som ska göra planerat snitt? Jag hade en jättetuff första förlossning med min idag snart femårige son, så av den anledningen blir det snitt denna gång. Erfarenheter?

Hej jag ska också göra planerat snitt. Ska på läkarkontroll i v28, får väl datum efter det. Har du fått tid?
  • GrabbarnaOchJag
    Tessissen skrev 2014-01-23 15:16:24 följande:
    jag har gjort planerat snitt båda gångerna.. smidigt :)