• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Maroschka
    LokesMammi skrev 2014-01-25 19:30:00 följande:

Tror ni man behöver ha overall i slutet på maj/början på juni? Eller räcker det med tunna kläder o mjuklift?
    Tycker detta är svårt! Var lättare när sonen föddes i januari. =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Bor i Västerbotten och i Maj kommer jag ha tunnare fleece bara ovanpå vanliga kläder. Lägger hellre över en filt extra som går plocka bort om det är för varmt.
  • Holk

Planerar inte heller att mini ska ha overall. Är beräknad 22juni men kommer nog i början på juni om jag gissar rätt. Då borde det väl vara nåt sånär varmt, eller?

• Skattkistan

När min son föddes i slutet av april hade jag bara den stickade overallen från newbie och om det var kallare hade jag på en filt bara. Det blir varmt och ombonat i liggdelen i vagnen!

• bonden

Hellre filt än overall säger jag också. Det är så mycket lättare att vila bort om det blir varmt.

• Marieulrika1

Igår beställde vi våran vagn, det blir en emmaljunga viking 2014 års modell, den är SÅ fin!! <3

• Sessan4

Snygg vagn Marieulrika1

Här är vagnen som jag beställt, fast min är ljusgrå. Hoppas den levererar!

Hoppas nu inte appen vänder bilden, orkar inte slå på datorn

• Holk

Tänkt köpa en bugaboo Donkey duo. Någon som har erfarenhet av den?

• DevilsDaughter

Jag kommer titta på vagn sent denna gången, upplever att man blir så otålig när man ser vagnen stå innevmen inte har någon bebis, haha.. Med första barnet satte jag upp spjälsängen jättetidigt så den började samla damm innan bebisen kom! Denna gången har jag bestämt mig för att göra allt sådant i sista sekunden bara för att slippa känna att jag är helt redo men att bebisen aldrig kommer. 
    Ska man dock beställa en särskilt vagn så kan det ju vara bra att vara ute i god tid, men vi kommer förmodligen köpa en begagnad.. Vet ungefär vad jag vill ha, ska ha fyra lika stora stabila hjul, absolut inte trehjuling så den välter, och inte snurrehjul heller, hade en sådan och de där hjulen var hopplösa! Vill ha en terrängvagn, hehe.. Vill gärna ha punkteringsfria hjul också, sen har jag inte större krav förutom att den inte ska vara så mkt använd och fräsch och rökfri. Men det ska nog inte va så svårt att hitta :) Det enda jag kommer köpa i god tid för att avra hundra att vi har när bebisen kommer är andningslarm och bilstol:)