• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Gia

Försök två.... Jag äter ungefär samma som jag gjorde före, fast får kämpa med att få i mig det. Ibland för att jag mår lite illa men oftast för att jag har noll aptit. Köper godis ibland och sådant men tar en två bitar och konstaterar att det var äckligt sen får sambon det eller så ligger det bara här hemma. Man kan ju inte göra annat än att försöka äta som man ska, hoppas mer på att jag iaf får i mig det jag behöver så att säga,

• Emnil

Vagnen är prisvärd! Har en liknande (cosmo) och är nöjda med vår! Förvånad att du tår ett såå bra pris, @lokesmammi! Slå till :)

• DevilsDaughter

hundtok: Hur högt var blodsockret? Tänk vad sådant kan motivera en! Jag kollar mitt blodsocker regelbundet på min mans blodsockermätare, han har diabetes.. Jag hoppar över glukosbelastningarna.. 

Gia: Har jag också haft mestadels, det är först nu som jag börjat kunna äta lite mer.. Framförallt socker, det gick inte alls innan.. För mig som i vanliga fall missbrukar socker känns detta jättekonstigt.. Men antar att det är bra i längden att ha det såhär.. 

• hundtok
    DevilsDaughter skrev 2014-01-24 11:51:05 följande:

hundtok: Hur högt var blodsockret? Tänk vad sådant kan motivera en! Jag kollar mitt blodsocker regelbundet på min mans blodsockermätare, han har diabetes.. Jag hoppar över glukosbelastningarna.. 

Gia: Har jag också haft mestadels, det är först nu som jag börjat kunna äta lite mer.. Framförallt socker, det gick inte alls innan.. För mig som i vanliga fall missbrukar socker känns detta jättekonstigt.. Men antar att det är bra i längden att ha det såhär.. 

Det var 10,2 efter godis, trocadero och makaroner med köttfärssås..
  • Cakes

Hej :)

Ville bara dela med mig, till er som förstår och inte tycker att det är på tok för tidigt ;)

Beställde just vår vagn! Det blev en Brio Go Duo (det vill säga med både ligg och sittdel). Fick också med bilskydd och bas i priset. Köpte en svart med svart chassi, tänkte att det är smidigast och lättast att sälja sen när det väl blir dags :)

Både jag och min man fastnade för denna vagnen när vi var och provade olika vagnar för ett tag sedan. Dels för att den är sjukt skön att köra, dels för att den är väldigt smidig att packa ihop och dels för att man kan vända sittdelen mot en :)

Hihi, längtar tills den kommer :)

• Sessan4
    Cakes skrev 2014-01-24 15:35:14 följande:

Hej :)

Ville bara dela med mig, till er som förstår och inte tycker att det är på tok för tidigt ;)

Beställde just vår vagn! Det blev en Brio Go Duo (det vill säga med både ligg och sittdel). Fick också med bilskydd och bas i priset. Köpte en svart med svart chassi, tänkte att det är smidigast och lättast att sälja sen när det väl blir dags :)

Både jag och min man fastnade för denna vagnen när vi var och provade olika vagnar för ett tag sedan. Dels för att den är sjukt skön att köra, dels för att den är väldigt smidig att packa ihop och dels för att man kan vända sittdelen mot en :)

Hihi, längtar tills den kommer :)

Vi har oxå beställt vagn! Det blev en Cresent trike!! Vi valde en grå, tänkte att om det blir en varm sommar så blir det bastu för bebisen med svart liggdel?! Eller så är det ingen skillnad.

Är oxå tidig på vagn men det struntar jag i.
  • Cakes
    Sessan4 skrev 2014-01-24 16:12:30 följande:
    Vi har oxå beställt vagn! Det blev en Cresent trike!! Vi valde en grå, tänkte att om det blir en varm sommar så blir det bastu för bebisen med svart liggdel?! Eller så är det ingen skillnad.

Är oxå tidig på vagn men det struntar jag i.

Åh, så långt har inte vi tänkt :) Aha, han får väl ligga naken därinne i så fall :) Vi tänkte mer praktiskt, typ... det blir inte lika smutsigt och så vidare.

Hihi, ja eller hur. Lika bra att strunta i det :)
  • barilla

En frisk och söt liten bebis som vinkade åt mamma och pappa :)<3 och det blir ännu en liten kille! Blev lite chockad först, fast har nog ändå känt det på mig lite att det är en kille därinne . Så sörjer lite att jag inte kunde åka åka å köpa en liten klänning men så lättat och glad att den mår bra därinne!