• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Skattkistan
    Anine skrev 2014-01-23 17:13:09 följande:

Här kommer en bild på lillebror :) phpK9GVBV12012.jpg

Ser ut som han har mycket hår! :) vår första son föddes med stor svart kalufs och hans ul-bilder såg ut sådär!
  • Sessan4

Alltså jag tänkte inte gå upp 20kg den här graviditeten.. Men jag är ju hungrig jämt för bövelen! Tryckte precis i mig en dubbel lingongrovasmörgås med ost och ett glas mjölk /-:

Om man inte behöver äta för 2, varför är man då hungrig för 2??

Magen är spänd o svullen för inkomsterna är högre än utgifterna om man säger så tack vare järntabletterna.. Tack o lov för dulcolax

• DevilsDaughter

Sessan: lingongrova låter hyfsat nyttigt om man jämför med vad jag tänkte trycka i mig nu.. nämligen grekiskt lantbröd med nutella på!! Skäms lite nu när du skrev så haha

• EMTP
    Sessan4 skrev 2014-01-23 20:00:33 följande:
    Alltså jag tänkte inte gå upp 20kg den här graviditeten.. Men jag är ju hungrig jämt för bövelen! Tryckte precis i mig en dubbel lingongrovasmörgås med ost och ett glas mjölk /-:

Magen är spänd o svullen för inkomsterna är högre än utgifterna om man säger så tack vare järntabletterna.. Tack o lov för dulcolax
    Det tänkte inte jag heller, men här sitter jag och käkar chips till middag.
  • Holk

Haha tyckte också det lät 'nyttigt'.

DevilsDaughter skrev 2014-01-23 20:18:27 följande:
    Sessan: lingongrova låter hyfsat nyttigt om man jämför med vad jag tänkte trycka i mig nu.. nämligen grekiskt lantbröd med nutella på!! Skäms lite nu när du skrev så haha

Men jag förstår dig sessan. Är likadan. Bestämt mih.för att gå upp minimalt i vikt. Ändå är jag mer hungrig än vad jag var under första graviditeten. Idag har jag tex ätit 3 pågenlimpa mackor till frukost, chicken tikka masala till lunch och 15 bitars sushi till kvällsmat!! Och däremellan 2 mars-glassar och nu ska jag äta en jacky chokladpudding. Så du kan nog va lugn ;)
    Sessan4 skrev 2014-01-23 20:00:33 följande:

• Holk

Åååhh...chiiips ;)) hade gärna haft lite chips och doppat i min chokladpudding, ja för sån e jag! ;)

EMTP skrev 2014-01-23 20:18:57 följande:
    Det tänkte inte jag heller, men här sitter jag och käkar chips till middag.

• Sessan4

Hahaha!!!

Vilka underbara tjejer!! Skönt att det finns fler

• LokesMammi

Jag håller med. Äter konstant o hela tiden. Äter för två! Irriterande. Vill inte! =) Har precis smällt i mig skumtomtar o choklad. Sitter o funderar på vad jag ska äta nu...........

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • Amalian83

Oj jag äter fyra lingongrova till frukost varje dag och har inte tänkt på att det skulle göra mig extra tjock?? 20 kg tänker jag är helt acceptabelt. Det är där jag tror att jag kommer landa.

Ät, men se till att röra på dig också så går det bra ska du se. Jag går till och från jobbet varje dag samt är på gymmet ett par ggr per vecka. Äter som en häst, inte så mkt godis och sådant, men mycket mackor. Det är snabbt och enkelt. Hittills har jag gått upp 7 kg och jag är i vecka 21.

• Amalian83

Ok nu var ju folk ganska ärliga så då ska jag också vara det: äter choklad varje dag....