• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • DevilsDaughter

hehe aa det är ju det.. Vill ju helst att han ska fatta det själv. Dvs att han vill vara hemma med mig och inte att han är det för att han måste. Det vanliga dilemmat haha.

• erajka
    DevilsDaughter skrev 2014-03-28 16:21:17 följande:
    hehe aa det är ju det.. Vill ju helst att han ska fatta det själv. Dvs att han vill vara hemma med mig och inte att han är det för att han måste. Det vanliga dilemmat haha.

Hehe inte alltid de förstår de, jag kan erkänna att jag heller inte fattar vinkar utan föredrar att folk är raka istället
    Tuva
  • MissMf

Är det någon som känner en pirrande nästan vibrerande känsla i underlivet i bland.. Funderar på vad det kan va :p om någon vet? :)

• Amalian83
    MissMf skrev 2014-03-30 22:20:57 följande:

Är det någon som känner en pirrande nästan vibrerande känsla i underlivet i bland.. Funderar på vad det kan va :p om någon vet? :)

Inte i underlivet, men mellan högra bröstet och revbenet. Läkarens teori är att levern kommer i kläm av livmoder och bebis. Min teori är att det är njuren.
  • DevilsDaughter

Någon som vet hur man gör när man ska ansöka om föräldraledighet på arbetet? Antar att man ska söka från det datum man har BF.. Men om jag går över så vill jag ha rätt att fortsätta jobba tills bebisen kommer, hur gör man då? För den rätten blir man väl av med om man ansöker om föräldraledighet från ett visst datum? De två senaste graviditeterna har jag jag gått över 2 resp 3 veckor, så tror ju att jag kommer göra det denna gången också...

• Smalltowngal
    Amalian83 skrev 2014-03-31 03:57:56 följande:
    Inte i underlivet, men mellan högra bröstet och revbenet. Läkarens teori är att levern kommer i kläm av livmoder och bebis. Min teori är att det är njuren.

Sådär har jag också, mellan vänster bröst och revben. När jag ligger på sidan. Känns som om det pirrar och domnar bort lite. Jag gissar på någon nerv i kläm..
  • Sessan4

V 30!!! 10 veckor kvar, nu börjar nedräkningen (-:

Lääääängtar!!!

• DevilsDaughter

Sessan; Va kul! Jag har gått 29+1, så om en vecka har jag också nått delmålet! Nästa delmål får väl bli v 38 då man räknas som fullgången.. 

• Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-04-02 19:34:09 följande:

Sessan; Va kul! Jag har gått 29+1, så om en vecka har jag också nått delmålet! Nästa delmål får väl bli v 38 då man räknas som fullgången.. 

Nä men.. Jag är i v29+0 idag, det är ju v 30?!

Så säger min barnmorska och gravidapp i alla fall! (-:
  • Tizi

Och jag är i v30+0 idag vilket känns helt sjukt! Jag hinner inte med denna graviditet, den går i räserfart och snart är bebben här, hjälp!!

Idag kom vår fiiina vagn hem till dörren så nu längtar jag efter att få köra runt bebben i den!