• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi

Står inte heller ngt om mitt barn. Bara att dom har mottagit dittanodattan! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • Tizi

Mottagit vad? Moderskapsintyg?

LokesMammi skrev 2014-03-19 18:37:31 följande:
    Står inte heller ngt om mitt barn. Bara att dom har mottagit dittanodattan! =)

• Tizi

Kom på nu att jag fick papper från fk om att jag skulle fylla i inkomstuppgifter med min arbetsgivare. Jag har nytt jobb sen januari och trodde de ville ha nya inkomstuppgifter pga att jag vabba en dag för min dotter i den vevan, men nu när jag kolla igen lite närmare så stod det att "du ska snart bli förälder" på pappret. Ops, kanske bäst att rappa på att skriva på de där pappren och skicka in...

• Tizi

Har också för mig att det stått så på min sida med de tidigare barnen födda 2007 och 2009 men nu står det ingenting!

Sessan4 skrev 2014-03-19 18:05:02 följande:
    Jag har oxå reagerat på det!! När jag väntade dottern så stod det "barn med beräknad födsel 091225" nu står det nada?! Konstigt

Undrar oxå varför och hur man skall göra!

• LokesMammi
    Tizi skrev 2014-03-19 18:47:57 följande:
    Mottagit vad? Moderskapsintyg?

Ja, o inkomst grejsen! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • DevilsDaughter

Jag har också fått papper om att skicka in inkomstuppgifter, dock va de ganska länge senjag skickade in moderskapsintyget..

• zaybia

Ni måste skicka in inkomstuppgiftspappret ni får, det är det där er chef fyller i era uppgifter eventuellt går chefen in på fks hemsida och fyller i det där och sen ska ni godkänna det. Jag gjorde dock allt det utan att bebis blev registrerad så jag ringde till fk som fixade det direkt så jag kunde söka fp :)

• Amalian83

Har hittills inte känt mig så hormonellt ostabil, men idag vet det tusan va som hände. Satt på jobbet och insåg att jag måste boka om min tid hos bm nästa vecka på grund av en jobbresa. När jag pratar med dem meddelar de att min bm inte har någon ny tid förrän 28 april. Då börjar jag gråta! Kände mig som världens sämsta mor som prioriterar en jobbresa före en kontroll hos bm.

En kvart senare bokade jag kontroll hos läkaren istället.

• smålandsjänta

Ja fort går det! Men jag har börjat bli lite orolig. Senaste dagarna har jag haft typ lätt mensvärk både i magen och i ryggen, har tänkt att det är "växtvärk" men igårkväll var det rätt kraftigt i ryggen och här jag än låg lindrades det ingenting. Fick ställa mig på alla fyra och "vagga" höfterna för att det kändes som det hjälpte lite. Hela natten har jag haft ont i magen till och från (vaknat av att det gör ont och fått massera magen) men det har också vart mycket gaser så jag tänkte att det kanske var därför? Nu sitter jag här i sängen och har ont i ryggen fortfarande, som lätt mensvärk. Och i magen. Sista dagarna har jag, ursäkta att jag är så specifik, haft rikliga flytningar som jag trott men börjar nu undra om detta är sipprande fostervatten då det hela tiden är så blött där nere. Alltså som vatten. Bör jag ringa någon? Eller är detta "normalt"? Jag hatar att överdriva...men är lite orolig nu !