• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • EQ85

Jag fick Ma min första graviditet. Sen två fina flickor och sen tidiga mf nu innan jag blev gravid.

Jag gör vul för att se hjärtat slå i v 8. Om hjärtat slår , Då är mf risken lika låg som i v 12.

Man får fösöka ta kontrollen och tänka att om.man oroar sig för mf och Ma så missar man värdefull tid av graviditeten.

• EQ85

Jag fick Ma min första graviditet. Sen två fina flickor och sen tidiga mf nu innan jag blev gravid.

Jag gör vul för att se hjärtat slå i v 8. Om hjärtat slår , Då är mf risken lika låg som i v 12.

Man får fösöka ta kontrollen och tänka att om.man oroar sig för mf och Ma så missar man värdefull tid av graviditeten.

• EQ85

Hör kommer dagens positiva.

Mörkt ute och tänker ddirekt på att julen ör nära. Först så.fyller bÅsa tjejerna år så sKa.planera deras födelsesagskalas.

Mysigt mes höst tycker jag

• Lillium

Fick också missfall innan denna graviditet och är orolig för att det ska hända igen men försöker slå bort tankarna när de kommer och tänka att då är det inte meningen.

Har bokat ett ultraljud i vecka 8 jag med och hoppas få se ett litet hjärta som slår då

• Skattkistan

Jag är så otroligt svullen om magen allaredan, känns som folk stirrar och jag får dölja magen. Såhär var det inte med första barnet. Ni som har fått två barn; lägger sig den här svullnaden? Annars kommer jag definitivt få berätta på jobbet när jag ska hoppa in och jobba om ett par veckor :/ jag är smal från början så det är verkligen bara en liten kula ...

• Zwoom

Hur får man bort alla tankar om att man kommer få MF?
    Detta skämmer mig så mycket och avskyr när tankarna om MF flyger upp stup i kvarten
    Sen att jag ej mår illa osv gör ju inte saken bättre  

My family makes me the happiest mom / wife
  • streaman
    Skattkistan skrev 2013-10-10 07:55:22 följande:
    Jag är så otroligt svullen om magen allaredan, känns som folk stirrar och jag får dölja magen. Såhär var det inte med första barnet. Ni som har fått två barn; lägger sig den här svullnaden? Annars kommer jag definitivt få berätta på jobbet när jag ska hoppa in och jobba om ett par veckor :/ jag är smal från början så det är verkligen bara en liten kula ...

jag har varit gravid med två barn tidigare och aldrig varit så här svullen och stor så tidigt! däremot har jag läst att svullnaden (eller spändheten) lägger sig efter någon vecka då kroppen anpassat sig efter alla hormoner. Det är iaf vad jag hoppas på!
  • mammasusan

Ringa bm eller inte ringa....ush känns som att ringer jag & får en tid lär jag få avboka den typ redan idag....samtidigt vill jag komma iväg ta lite prover på levaxin etc, då det vid ett tillfälle varit högt efter mf....

A 27/6-06, V 26/4-09, ärtan Bf 15/6-14
  • strumpan123

Idag satte jag på mig mammabyxor, fick ändå lov att sätta på skärp då dom sitter lite konstigt men ett av tyg. Gud så mkt skönare än vanliga byxor. Känner ändå av att de tar emot, har rullat ner dom då jag inte gillar att dra dom över magen (är överviktig så det känns konstigt) blev även pyttelite illamående nu efter halva frukosten. =)

Svar på tråden Bf Juni 2014