Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Hej alla,
Ny i tråden. Vi har gjort ÄD, tre försök hos IVI Valencia. Funderar på att byta klinik eftersom de gjort en del missar. Är det någon som har erfarenhet av Instituto Bernabeu i Alicante? De har en Pregnancy Guarantee!?! Låter lite för bra för att vara sant. Någon som har erfarenhet eller läst något om det? Man blir så snurrig och villrådig med alla stora beslut som måste tas.
håller tummarna! Vilket datum är det dags för FET?
Hej alla,
Ny i tråden. Vi har gjort ÄD, tre försök hos IVI Valencia. Funderar på att byta klinik eftersom de gjort en del missar. Är det någon som har erfarenhet av Instituto Bernabeu i Alicante? De har en Pregnancy Guarantee!?! Låter lite för bra för att vara sant. Någon som har erfarenhet eller läst något om det? Man blir så snurrig och villrådig med alla stora beslut som måste tas.
Hej alla,
Nästa söndag åker jag igen till AVA St Petersburg.
Vi var där för nästan tre år sen och lyckades att vara gravid på en gång. Vår son mår jättebra, han ser ut mycket som sin pappa :).
Nu har jag börjat en ny behandling igen men denna gång blir den två frysta embryos som bli syskon till vår älskade son.
Känns jätte pirrigt igen!!!!
Men det som är bra nu är att behandlingen är mycket enklare, förrutom några nya vitaminer som man ska ta varje dag. Så i stor sätt kan man få återföring av frysta embryon 17 dagar ungefär efter första mens dag, helt otroligt!
Nu får vi se om det kommer att funka lika bra än första gång.
Hotelet och biljettet är bokat, bara att vänta igen för mitt nya visum.
Åker Söndag, tillbaka måndag inte nu men nästa vecka, WISH ME LUCK tjejer!
Niumea: lycka till! Härligt, fet är ju effektivare... Behöver ju bara ta hänsyn till din cykel.
Machmu: finns det inte någon tråd m Spaniens kliniker? Jag har ingen referens att besvara din fråga. Fråga klinikerna och gör din bedömning efter det. Vad är din bakgrund/ vilka hinder att bli gravid? Det kan ju ixå påverka valet av klinik tänker jag.
Ja det var dig jag frågade :) härligt att vara igång! Nu är det nära :)
Det går bra för mig, i think! Gick in i vecka 6 i måndags, skrev in mig hos mödravården då också och ska på inskrivnings samtal den 18 december, veckan efter ul på RMC. Om ul ser bra ut den 11 december på Huddinge så lämnar de över till mödravården :)
Har inte så jätte problem med symtomen/ biverkningarna av graviditete än så länge ( kanske kommer senare, hoppas inte)
Har växtvärk i livmodern lite då och då, ömma bröst och en enorm trötthet. Känner mig lite uppblåst i magen och öftare hungrig. Har alltid haft svårt att äta på morgonen och brukar inte bli hungrig förens närmare lunch, men nu som gravid vaknar jag med en enorm hunger. Går in i ny vecka på måndagar så på måndag går jag in i vecka 7!! Känns jätte konstigt. Längtar så mycket till ultraljudet den 11 december. Då kanske det blir mer verkligt när man får se det lilla hjärtat ticka.
Frågar du mig? :)
Vi har nån gång under vecka 51 får mer Info efter blodprovet å ultraljudet
Hur går det för dig Bullen? :)
Ack så segt att stå och blanda sprutor 6.30 på morronen,men vad gör man inte... Börjar närma sig med stormsteg,på måndag får vi veta exakt dag. Brukar dock inte vara nåt problem att boka flyg och hotell och tåget köper man ju biljetter direkt. Hoppas på mildare väder än förra året,då hade vi -7 i Prag!!
Niumea: lycka till! Härligt, fet är ju effektivare... Behöver ju bara ta hänsyn till din cykel.
Machmu: finns det inte någon tråd m Spaniens kliniker? Jag har ingen referens att besvara din fråga. Fråga klinikerna och gör din bedömning efter det. Vad är din bakgrund/ vilka hinder att bli gravid? Det kan ju ixå påverka valet av klinik tänker jag.
@Redan47 , Tack :).
Hoppas att det blir bra. Den enda sak som är lite tråkigt är att jag ska dit ensam...
Det kommer säkert att gå fort..
Håller tummarna för er alla!