Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Kul att ha dig här också Dreamz :) Gud vad spännande!! Håller tummarna hårt hårt hårt!!!
Grattis dream! Bullen då hoppas vi På plus fredag! Vilken ruvardag är det då? Satte du in 2-3dgr?5dgr?
Dreamz, ett stort lycka till idag! Håller alla tummar och tår för dig. Förstår att det blir en nervös och spänd väntan för dig, så jag hoppas att du får svar snabbt idag. Det är en stor dag idag
Hoppas, hoppas, hoppas på det bästa.
Massor med lycka till nu
Bullenochgrisen, håller alla tummar för dig nu! Hoppas verkligen att det kommer att dyka upp ett litet plus idag. Även om det inte känns så, så kan det ju bli det i alla fall...Massor med kramar
Och här kommer något helt annat...satt just och funderade på hur ni andra valde era "nicks". Själv tog jag bara ett..."Swede"...kanske inte det bästa valet nu när jag insett att jag delar det med en porrstjärna. Hmm...nåja, jag behåller det. Här en sida om ni vill få hjälp med nicks...
www.nickme.se/
Ja, jag vet...jag ska återgå till något mer nyttigt nu (och vuxet), men behövde ett litet avbrott i vardagen
Kram på er alla
Tack alla!!
Ja just nu trippar jag på tå å väntar på samtalet....!! Av fem ägg borde juh något bli befruktat.. Åhhh . Är det någon skillnad om donatorn får fram massor av ägg ( antar 10 eftersom vi delat med ett annat par) eller om donatorn fått fram bara några få?
Varför kan dom inte ringa nu då! :)
Alla mediciner hemma,fått treatmentplan,väntar på mens... Börjar kännas nervöst,speciellt maken bryter ihop om det inte går nu heller... Får drykta tankarna med annat,annars grubblar man ihjäl sig!
På fredag är det ruvarag 16. Ett tvådagars. Testade som sagt negativt igår på ruvardag 13 och då magkänslan inte säger någonting längre så tippar vi på minus på fredag. Vill bara ha detta överstökat så man kan få påbörja nytt. Slippa dra ut på lidandet när jag redan vet :(
Grattis dream! Bullen då hoppas vi På plus fredag! Vilken ruvardag är det då? Satte du in 2-3dgr?5dgr?
Har hållit tummarna för er idag! Hur går det för er?
Tack alla!!
Ja just nu trippar jag på tå å väntar på samtalet....!! Av fem ägg borde juh något bli befruktat.. Åhhh . Är det någon skillnad om donatorn får fram massor av ägg ( antar 10 eftersom vi delat med ett annat par) eller om donatorn fått fram bara några få?
Varför kan dom inte ringa nu då! :)
Jag testar inget mer nu förens på fredag då jag har testdag. Orkar inte se mer minus än nödvändigt. Hur går det för dig?
Jag valde nog inte mitt nick så jätte noga. Men jag hade då en bullterrier ( Bullen) och en fransk bulldog ( grisen) så då fick det bli bullenochgrisen ;) ;)
Dreamz, ett stort lycka till idag! Håller alla tummar och tår för dig. Förstår att det blir en nervös och spänd väntan för dig, så jag hoppas att du får svar snabbt idag. Det är en stor dag idag Hoppas, hoppas, hoppas på det bästa.
Massor med lycka till nu
Bullenochgrisen, håller alla tummar för dig nu! Hoppas verkligen att det kommer att dyka upp ett litet plus idag. Även om det inte känns så, så kan det ju bli det i alla fall...Massor med kramar
Och här kommer något helt annat...satt just och funderade på hur ni andra valde era "nicks". Själv tog jag bara ett..."Swede"...kanske inte det bästa valet nu när jag insett att jag delar det med en porrstjärna. Hmm...nåja, jag behåller det. Här en sida om ni vill få hjälp med nicks...
www.nickme.se/
Ja, jag vet...jag ska återgå till något mer nyttigt nu (och vuxet), men behövde ett litet avbrott i vardagen Kram på er alla
Bullen, man ska aldrig säga aldrig. På min förra klinik tog en uppenbart gravid kvinna blodprov som visade inte gravid. Man kastar in handduken när det är 100% kört. 
Mitt nick kom av total inspirationsbrist-tog bara nåt! 
Har hållit tummarna för er idag! Hur går det för er?