• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • NinaCamilla

Bullen: Det låter som riktig bra tecken! du är gravid. Tänk att Hcg stiger varje vecka som går så att du fick nu ett utslag är ett bra tecken! Härligt!

• bullenochgrisen

Det är helt sjukt!! Kan inte tro mina ögon!! Vågar inte hoppas.

Har haft en molande värk hela dagen i livmodern, växtvärk kunde jag läsa till mig. Asså detta är så galet. Jag gravid??

• Jag är bara jag

Fick mens idag,första på 4,5 månad. Börjat med första sprutan,blir fler på lördag. Vi har slutat berätta för flera år sen om vår barnlöshet för folk förstod aldrig och sa bara korkade saker till slut. Endast ett par vet och stöttar. Vi kommer vänta in i det längsta med att berätta att jag ens är gravid och det där med ED kommer ta många varv innan det går in... Svärmor kommer aldrig fatta,hon är för gammal. Mamma  kommer gå i taket. Vissa kommer säga upp bekantskapen. Några blir förhoppningsvis glada.

• bullenochgrisen

Tack älskade ni. Svårt att glädjas just nu, nu kommer ju nästa oro ;)

Nu håller vi tummarna att Grynet stannar där 8 månader till!!

Och att testet visar + imorgon bitti också!!

• Längtar12345

Försök att njuta av stunden och inte oroa dig i förväg. Lättare sagt än gjort, I Know! ! Jag går in i vecka 38 nu och bebisen sparkar ordentligt trots det kan jag ofta inte fatta att jag är gravid! Njut! Ta en dag i taget!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014