• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • dreamz
    swede skrev 2014-11-13 20:56:49 följande:

Kul att höra att det gått så bra för dig Dreamz! Har du fått din behandlingsplan än? Lycka till nu.

Det kommer på posten i morgon förhoppningsvis!

Vet att jag bara ska äta provera och börja med nässprayen på måndag!

Hoppas schemat kommer så jag har lite lektyr över helgen.. ;)

Bullen!! Jag e så glad för din skull!! Det e så häftigt!! :D
  • Redan47

Bullen: grattis! Tidigt test den 13 m 2dgrs. Klart det är plus imirgon oxå!!!!! Kram

Nina: hej hjärtat! Är du full lite fortfarande? Depp drop efter sövning, du är känslig nu. Bra att fp visshet m hysto än att genomgå en med noll resultat. Hoppas detta kan hjälpa för kommande plan.

Jag känner igen din förtvivlan ich hoppet som dalar. Det ska gå!

Imorgon är det dags flr VUL sim jag förträngt . Lyckades flaxa till rn tid i Nacka. Klippan till gyn stt ställa upp. Tyckte det va en evighet till VUL, helt plötsligt var det redan dags för ÄL . Hoppet är stt behandlingen efter hysto påverkat slemhinnans utveckling nu i naturlig cykel . Därefter får vi se hur ich om fortsättning följer ...

Jätte kram! Skulle gärna gjort dig sällskap i Aten.

• bullenochgrisen

Test dag, ruvardag 16! Och även detta testet visar att jag är gravid!! Två tydliga streck! Herregud jag kan fortfarande inte tro att det är sant, det kom som en chock då jag under hela denna veckan intalat mig själv att det inte gått.

Nu svävar jag på moln.

Ååååh vad jag håller tummarna för att ni också ska lyckas! Ni ska bara veta vilket stort stöd ni har varit för mig och ÄR för mig. Ni fick reda på detta innan sambon till och med då han igår kväll var nere i garaget när jag gjorde första positiva testet. Denna gruppen är toppen!!!!

• LinaQ

Grattis Bullen!!! Jag var precis likadan, och blev både lycklig och överraskad! Undrar om den tidiga timmen beror på att du var så peppad att testa eller bara din vanliga morgontid? :) Jag hade själv svårt att sova de första veckorna tills jag ändrade medicineringen så att jag tog Prednisolon på morgonen istället!

• Löparnörden

Grattis bullenochgrisen, har läst denna tråd men inte varit aktiv själv. Vår dotter kom också till i Huddinge tack vare ett återbud från ett annat par så vi fick ett till försök. När du skrev om det så fick jag en så stark igenkänningskänsla och tänkte att detta kommer också leda till ett Plus. Håller tummarna att allt kommer gå fint framöver också.

• azurea
    Längtar12345 skrev 2014-11-13 21:35:11 följande:

Jag har haft växtvärk i livmodern till och från hela graviditeten.

Jag med. Tycker jag konstant har ont i magen. Igår var första dagen på länge det var "lugnt" och jag fick sova hela 3 timmar. Undrar om kroppen övar inför sömnbristen som kommer efter förlossningen?
  • bullenochgrisen

Hihi nej jag gick upp kl. 5 imorse för att agn Örjans jobba kl. 6.45 tyvärr ;) men jag flög upp när klockan ringde och sprang in på toa direkt och när plusset visade sig tydligt på Stickan så sprang jag in till sambon och sa - vi är gravida idag också älskling!!!!! Hahaha ;) konstig känsla, obeskrivlig. Men denna tröttheten, den slog till här om dagen och jag är så trött dygnet runt så jag hade kunnat sova en vecka i sträck. Ringde RMC Huddinge imorse också och de blev super glada över vårat plus. Jag ska dit den 11 december och på måndag ska jag skriva in mig på mvc. Herregud is this for real??

LinaQ skrev 2014-11-14 07:24:30 följande:

Grattis Bullen!!! Jag var precis likadan, och blev både lycklig och överraskad! Undrar om den tidiga timmen beror på att du var så peppad att testa eller bara din vanliga morgontid? :) Jag hade själv svårt att sova de första veckorna tills jag ändrade medicineringen så att jag tog Prednisolon på morgonen istället!

• bullenochgrisen

Tack löparnörden! Ååååh så spännande. Nu håller jag alla mina tår och tummar att Grynet stannar kvar där inne!!!! Det är så spännande!!

Löparnörden skrev 2014-11-14 10:55:34 följande:

Grattis bullenochgrisen, har läst denna tråd men inte varit aktiv själv. Vår dotter kom också till i Huddinge tack vare ett återbud från ett annat par så vi fick ett till försök. När du skrev om det så fick jag en så stark igenkänningskänsla och tänkte att detta kommer också leda till ett . Håller tummarna att allt kommer gå fint framöver också.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014