Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tack snälla ni för alla grattis. Det är så svårt att få in, jag är gravid!!! Herregud jag som trodde det var omöjligt.och att jag hade misslyckats denna gången. Trodde aldrig att det skulle gå på första försöket. Jag håller alla tummar jag har för er.
Tack snälla ni för alla grattis. Det är så svårt att få in, jag är gravid!!! Herregud jag som trodde det var omöjligt.och att jag hade misslyckats denna gången. Trodde aldrig att det skulle gå på första försöket. Jag håller alla tummar jag har för er.
Det kommer på posten i morgon förhoppningsvis!
Vet att jag bara ska äta provera och börja med nässprayen på måndag!
Hoppas schemat kommer så jag har lite lektyr över helgen.. ;)
Bullen!! Jag e så glad för din skull!! Det e så häftigt!! :D
Test dag, ruvardag 16! Och även detta testet visar att jag är gravid!! Två tydliga streck! Herregud jag kan fortfarande inte tro att det är sant, det kom som en chock då jag under hela denna veckan intalat mig själv att det inte gått.
Nu svävar jag på moln.
Ååååh vad jag håller tummarna för att ni också ska lyckas! Ni ska bara veta vilket stort stöd ni har varit för mig och ÄR för mig. Ni fick reda på detta innan sambon till och med då han igår kväll var nere i garaget när jag gjorde första positiva testet. Denna gruppen är toppen!!!!
I know that feeling! Vaggisarna lutinus är de värsta medicinerna jag tagit. Fyfan så obehagliga. Man känner sig så ofräsch när det rinner ut tablettrester så man måste ha binda på dig dygnet runt. On jag måste fortsätta med dessa fram till vecka 10! Ursh Ursh ursh men hjälper det min bebis i magen så får jag stå ut.ntror jag betalade 700 eller lite mer för tre askar med Lutinus, räcker ca. 10 daga då iallafall jag tar 6 st om dagen. Sist betalade jag bara 300 kronor så jag är nära högkostnadsskydd också. Skönt det iallafall. Glöm inte folsyra nu :) håller tummarna
Ja du.. Jag försöker att få klarhet i alla dessa mediciner jag ska proppa i min kropp!?!!
Tur att jag snart rör uppe i högkostnadsskyddet för det e inga billiga mediciner son tex nässprayen kostar 1000 ?)!! Men jag betalade sammanlagt 500:- för provera, prognom å sprayen (inte tagit ut
vaginal tabletten då jag bor i en liten "höla" där dom inte har sånt på lager utan det tar 3-4 dagar att få hem det).
Vad gör man inte för att få en bebis. <3
I know that feeling! Vaggisarna lutinus är de värsta medicinerna jag tagit. Fyfan så obehagliga. Man känner sig så ofräsch när det rinner ut tablettrester så man måste ha binda på dig dygnet runt. On jag måste fortsätta med dessa fram till vecka 10! Ursh Ursh ursh men hjälper det min bebis i magen så får jag stå ut.ntror jag betalade 700 eller lite mer för tre askar med Lutinus, räcker ca. 10 daga då iallafall jag tar 6 st om dagen. Sist betalade jag bara 300 kronor så jag är nära högkostnadsskydd också. Skönt det iallafall. Glöm inte folsyra nu :) håller tummarna
Jag trodde man började äta det när man blivit gravid?