Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Oj, oj... Låter dramatiskt Juliette!! Så typiskt med flödet också. Hoppas det går bra i slutändan. Stora kramar
Helt övertygad om att du gör det Juliette
Ibland blir man förvånad över vilka krafter man besitter när det väl visar sig. Inte för att något av detta har varit en dans på rosor, men tänk att man orkar börja om gång på gång.
Tycker vi ger oss själva en stor applåd!
Och jag VET att 2014 blir det lyckade året för oss alla
Det här är vår första blastocysto-behandling och jag undrar kan man känna något redan efter en vecka från ET? Jag mår väldigt konstig och säkert är det mycket mediciner som jag proppar i mig men känner att orken har försvunnit och magen är som ballong. Jag äter oxå prednisolon 20 mg som gör inte saken bättre. Grät över skadad excel-fil idag....jisses!
Tackar :) Jag gjorde det på Huddinge så nu är det en väntan till den 8mars då jag tidigast får ta graviditetstesten . Jo hur skriver man kommentarer på se inlägg som redan finns?