Salladshuvud skrev 2014-05-16 13:36:34 följande:
Stackars er, hoppas att det blir bättre med sammandragningarna och att LadyGrace kan åka hem snart!
Känns som petitesser men haft en jättejobbig natt med spring på toa och sura uppstötningar/illamående så att jag tillslut somnade sittandes i en ngn slags kompromissvinkel i soffan som inte är bakåt (illamående när jag lutar mig bak även om det är i "slösittande" position och ej bakåtliggande) efter 4-tiden i morse. Ute är det 20 plusgrader och jag hade eg tänkt gå ut på mysig romantisk promenad och upptäcka fina grönområden etc med min man som för en ggns skull är ledig idag.
Jaja, man blir lätt känslig för ingenting, men är så jävla less nu på denna graviditet och mina insulinsprutor som jag tar under graviditeten och blodsockret som åker hit å dit.
Men som sagt, det är ju ingenting mot vad ni andra får vara med om. Ville bara skriva av mig.
Nu vill jag att tiden fram till förlossnigen ska gå jäkligt fort!
Vi tävlar som tur inte i vem som har det värst

. Låter riktigt jobbigt faktiskt! Min sambo har diabetes och det önskar jag inte min värsta fiende ens. Det är mycket att Hålla koll på och man blir ju känslig för bs sväningar och med lite gravidhormoner på det så måste det vara sjukt jobbigt.
Hoppas det blir fint imorgon så vi får komma ut då.