Första barnet bf i juli 2014
Oj bara 14v. kvar! Har bara varit fokuserad på hur lång tid som gått. Fast man länhtar ju som en tok :)
Oj bara 14v. kvar! Har bara varit fokuserad på hur lång tid som gått. Fast man länhtar ju som en tok :)
Är det nån här som tänkt gå till fotografen för att ta gravid bilder? I vilken vecka i så fall?
Jag tyckte kronans babybox var bäst. Den var fylld med bra skötselgrejer och några vettiga rabatter. Baby to be boxen från apoteksgruppen hade några nappar och nappflaska och en pysventil som var bra annars mycket reklam där med. Sämst tyckte jag babyproffsen/libero-boxen var. Precis som ni säger mest massa reklam.
Om ni kan ta er till barnmässan i Göteborg och anmäl er till loppis påse (föranmälan på nätet). Den var bra med lite allt möjligt i. Jag hämtade ut på barnmässan i Karlstad förra helgen (eller det var mamma som fick åka då jag inte kan röra mig så länge). Sen kan man ju passa på att titta på mässan, lyssna på föreläsningar mm :).
Varning för gnällighet!
Haft en riktig skitvecka. Noll sömn,illamående och Foglossningarna har blivit värre och jag börjar känna mig lika smidig som en valross. Utöver detta så har jag fått reda på att pga en månad av sent CSN under mina fyra år av studier så är mitt SGI borta och jag kommer bara få lägsta ersättningen under sjukskrivning och sen Föräldraledigheten :(. Hade kollat detta innan jag slutade med p-pillren och då sa de att jag hade skyddat mitt SGI så länge jag studerat...inget om CSN. Går inte att hitta info om det på FK heller. Utöver detta så försvann min nya telefon ihop med bank- och körkort så det har blivit många tårar denna vecka.
Förlåt för gnälligheten.