mmod skrev 2013-11-13 12:09:12 följande:
Är hemma ifrån jobbet idag...mår illa och känner hur magen bubblar...har inte fått i mig någon mat ännu mer än ett par pepparkakor och vatten...känns lite som jag borde berätta för chefen snart då de troligen inte lär bli så glada att jag är hemma jämt men....känner hur jag mår dåligt av olika maträtter...är jätte sugen på kokt ägg just nu men ligger & tänker på hur äckligt det luktar haha
Jag har inte drömt nånting ännu om att jag är gravid vad jag kan minnas men har köpt någon enstaka body också och konstigt nog så dras jag mer till killkläder och både min sambo & jag kommer på oss själva med att säga 'honom' hela tiden :p lite mysko så men haha
Fick arbetskläder på jobbet igår och jag valde 42 i byxor (har vanligtvis 38-40) men de var så tajta...fick sätta en snodd mellan knappen & hålet och jag är bara i v. 6 (5+5)...tog ut min navelpiercing igår med :) den skaver mot byxor också så lika bra så kanske jag slipper det värsta med bristningar runt där :)
Ååh, jag har också varit sugen på kokt ägg flera gånger och har kokat i ordning men sen inte kunnat äta just pga av doften, tror att jag ska spy varje gång ;p
Ang detta med kläder så har jag också handlat en del, och det är nog bara "killkläder"..
Jag har sagt honom från början och det tig inte lång tid innan sambon började göra det med.. ;p
Jag var och köpte nya arbetskläder för 3 veckor sen och köpte då förstora var tvungen att ha skärp annars ramlade dom av, nu är dessa för små i midjan :O
Frågan är hur gör man sedan? Får man fråga vad du har för jobb?
Jag har ett jobb där jag behöver rejäla hantverkarbyxor med många fickor.. Vet inte hur man ska göra sedan, kan liksom inte ha mammajeans eller leggings på mitt jobb :/