Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Hmpf skrev 2014-05-15 10:12:09 följande:
    Jag håller faktiskt med dig. Det är bra att vänstern agerar som de gör. Det gör bara, precis som du säger, att fler folk vaknar och lägger sin röst på SD.
    Inte fungerat så bra hittills va.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Quintus Zebra skrev 2014-05-15 10:21:48 följande:
    Vad får dig att tro att det bara är vänstern som agerar?
    Meh, dum fråga! Alla som agerar mot SD på något vis är automagiskt stenkastarultravåldsextremvänster förstås!! Oavsett om de röstar på V eller FP. :-P
  • Dorian Ertymexx
    Quintus Zebra skrev 2014-05-15 11:44:06 följande:
    Att jag skrev att SD är rasister i texten är inte min åsikt.

Det är inte förslagen i sig själva som anses främlingsfientliga. Det är sättet som SD beskriver så kallade "ickesvenskar". Det är sättet de pratar om tiggare, papperslösa, muslimer, somalier, beslöjade och så vidare.

Du anser att "extremisterna" inte ska få föra fram sin åsikt hur de vill offentligt, för att du TYCKER att deras åsikt (att SDs möten ska störas) är odemokratisk.

"Extremisterna" anser inte att SD ska få föra fram sin åsikt hur de vill offentligt, för de TYCKER att SDs åsikter är odemokratiska.

Låter som om ni tänker rätt lila?
    Är du synestet? Skrattande
  • Dorian Ertymexx
    Quintus Zebra skrev 2014-05-15 13:07:16 följande:

Haha. Tog en liten stund innan jag förstod vad du syftade på. :) Lila och lika är ju så lika ;)

Tror tyvärr inte jag är det. Verkar fräckt. Mitt stavningsprogram på mobilen dock, kan ha sådana förmågor ;)
    Hehe!
  • Dorian Ertymexx

Hamnade i en liknande diskussion på fejjan. En SD-fantast skulle bevisa någon poäng genom att referera till fakta - och länkade till en omröstning här på FL! *facepalmgråter*

• Dorian Ertymexx

Och återigen har SD "missförstått" eller "överdrivit" källor. Eller som vi vana säger, tagit en lösrykt mening och ljugit ihop falsarier om det. Men jag antar att originalkällornas författare, i sedvanlig ordning, är "PK-styrda"?

Läs här.

• Dorian Ertymexx
    Prologic2 skrev 2014-05-15 14:11:12 följande:

Och så sa hon att det är SDs strategi, alltså antyder hon att SD är idioter.
    Om de väljer den strategin, ja.
  • Dorian Ertymexx
    maria diaz skrev 2014-05-15 22:39:14 följande:
    Åkesson har tidigare sagt att han respekterar vänsterns åsikter, och vill hellre att de lyssnar på hans tal, än att bli bortförda av polisen.
    Intressant. Synd, om det stämmer, att hans följeslagare inte kan göra samma sak...
  • Dorian Ertymexx
    maria diaz skrev 2014-05-16 17:39:18 följande:
    Ja, Alliansen har fixat en halv miljon arbetslösa invandrare i Sverige idag

Rena drömmen för direktörer och arbetsgivare som därför kan få riktigt lågavlönad personal.
    Intressant. För det här argumentet går tvärs emot vad SD-fansen (och dess politiker) brukar säga, att invandrare är analfabeter. Liksom att det är utomeuropeisk invandring de är emot; men här blir ju ALLA invandrare dragna över samma kam, oavsett ursprung, eller hur!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?