• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-07-23 22:42:47 följande:

SD i Lund har ju faktiskt gjort något vettigt, lyckats stoppa att kommunen ger bort mark till tiggarnas kåkstad.

En är det väl inte klart? Men bra att det finns några som kan tänka i alla fall.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • FDFMGA
    nihka skrev 2015-07-24 00:31:32 följande:
    Jimmie har kvar sina gamla fans med anhang:

www.di.se/artiklar/2015/7/21/sd-politiker-gre.../
    Men har du inte ens förstått att SD står för SverigeDynamitarderna.

Utvecklingen går framåt. Förr höll de sig med aluminiumrör nu är det mer explosiva grejer som gäller.

En bekant till mig, Knallhatten, brukar säga: här sitter det inte fast, när han viftar med sina tändhattar och undrar varför ingen vill ligga med en sverigedemokrat.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Velouria
    FDFMGA skrev 2015-07-24 00:40:23 följande:

Men har du inte ens förstått att SD står för SverigeDynamitarderna.

Utvecklingen går framåt. Förr höll de sig med aluminiumrör nu är det mer explosiva grejer som gäller.

En bekant till mig, Knallhatten, brukar säga: här sitter det inte fast, när han viftar med sina tändhattar och undrar varför ingen vill ligga med en sverigedemokrat.

AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!

Deras framgångar har varit explotionsartade också.

Det här var ju kul, att göra puns
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • FDFMGA
    Velouria skrev 2015-07-24 20:00:40 följande:
    AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!! smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif

Deras framgångar har varit explotionsartade också.

Det här var ju kul, att göra puns smile1.gif
    Det som jag egentligen ogillar mest med SD är fanatismen, att sanningen är helt oväsentlig i kampen för den rätta tron.
    I SD:s fall en rasistisk syn på människor och samhällsutvecklingen.
  • Velouria
    FDFMGA skrev 2015-07-24 20:26:30 följande:

Det som jag egentligen ogillar mest med SD är fanatismen, att sanningen är helt oväsentlig i kampen för den rätta tron.

I SD:s fall en rasistisk syn på människor och samhällsutvecklingen.

Ja, kolla bara på inlägget några steg längre upp angående att utomeuropeer är miljöfarliga och att afrikaner blir miljöbomber när de väl kommer till Sverige Inte nog med att uttalandet visar på IQ pissmyra så är aggressionen i hela inlägget värre än en arg aluminiumveväpnad Kent Ekeroth och en arg Breivik på en killing spree.

Shit, inte ens en vild kamphund har mågon chans mot en sån människa.

(Jag bjuder på inläggsborttagandet och varningen som följer )
  • FDFMGA

Ser inget utöver det vanliga  .Borttaget antar jag.

• Velouria
    FDFMGA skrev 2015-07-25 00:06:45 följande:

Ser inget utöver det vanliga  .Borttaget antar jag.

Nog så. De flesta har citerat personen.
  • Billie22

För att de inte tycker att man ska ta pengar från biståndet och använda dem mycket sämre här i Sverige istället för på plats antagligen. Lyxigare uppehälle för tiotal flyktingar i Sverige är tydligen viktigare än att rädda livet på tusentals barn på plats med vaccin, mat och andra akuta åtgärder. Eftersom det är ju det som miljöpartiet och sossarna kallar för rasism.

Röstar inte på SD men förstår verkligen inte hur de kan vara de enda som ser vansinnet i detta. Våra politiker mördar indirekt barn genom att nalla av biståndet. Men tydligen är det bra att göra så.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?