• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Velouria

Förresten, heja SD. Ni har faktiskt kommit på ett sätt att minska massinvandringen till Sverige: genom hur ni framställer Sverige och svenskarna utåt i övriga världen Solig

rt.com/news/272368-sweden-halal-meat-muslims/

www.mirror.co.uk/news/world-news/councillor-lambasted-suggesting-eating-halal-6019285

www.worldbulletin.net/headlines/161909/magic-meat-in-sweden-eat-halal-morph-into-muslim

en.dailypakistan.com.pk/viral/halal-meat-has-magic-to-convert-non-muslims-into-muslims-345/

munchies.vice.com/articles/some-swedish-lunatic-thinks-eating-halal-meat-magically-makes-you-muslim

tribune.com.pk/story/917092/swedish-politician-slammed-for-suggesting-halal-food-turns-people-into-muslims/

Grattis!

Good thoughts-Good words-Good deeds
  • FDFMGA
    Hahahahahaha!

Man kan för övrigt läsa i den pakistanska versionen av berättelsen om  klanmedlemmens fruktan för halal att majoriteten av svenskarna inte delar hans tro. Tack och lov!

Herregud, som svensk skäms man ju över att förknippas med de här vidskepliga tokarna. Dessutom är klanmedlemmar även mycket aktiva på internationella webbsajter och där pissar de i vanlig ordning på Sverige och skämmer ut oss med sitt Sverigehat.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gert
    Signalpolitik kallas det. Nu kanske några IS-krigare inte vågar åka tillbaka till Sverige igen. Bra SD!
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Dream of unity

Folkstyrets vilja har som förväntat triggat igång ett enormt vrede hos kommunisterna.

Argumenten är som vanligt obefintliga men man märker att de arbetslösa "världsmedborgarna" vill kasta större stenar, blåsa högre i vuvuzuelan och stigmatisera det tänkande folket ännu mer.

5,75%-folket kommer ju såklart inte att lyckas då 95% tar avstånd men ibland undrar man när representationen av kommunister och annat vänsterslödder är så hög inom public service?

Kan verkligen de lågutbildade rödingarna ha inverkan på opinionen?

• FDFMGA
    Gert skrev 2015-07-08 17:48:58 följande:
    Signalpolitik kallas det. Nu kanske några IS-krigare inte vågar åka tillbaka till Sverige igen. Bra SD!
    Dream of unity skrev 2015-07-08 18:02:15 följande:

Folkstyrets vilja har som förväntat triggat igång ett enormt vrede hos kommunisterna.

Argumenten är som vanligt obefintliga men man märker att de arbetslösa "världsmedborgarna" vill kasta större stenar, blåsa högre i vuvuzuelan och stigmatisera det tänkande folket ännu mer.

5,75%-folket kommer ju såklart inte att lyckas då 95% tar avstånd men ibland undrar man när representationen av kommunister och annat vänsterslödder är så hög inom public service?

Kan verkligen de lågutbildade rödingarna ha inverkan på opinionen?

Nej men - nu strömmar visst de allra största tänkarna inom SD-klanen till tråden.

Lite halalkött, kanske kan locka till besvärjelser  mot halalmagin.

Kan det månne vara halalmagi som gör att klanledare Åkesson verkar en smula disig nuförtiden och inte det efterverkningar av det myckna roulettespelandet som jag trodde.

Hursomhelst. När klanen mässar om styggelsen halalkött kan man påstå att de bara ha-lallar dåSkrattande
  • Dream of unity
    themia skrev 2015-06-28 11:24:42 följande:
    Eller PK
    Miljöpartiet har ju en extrem nedgång i opinionen nu(vilket är självklart) Har du någon teori om varför media övergett ert destruktiva parti?

I stort sett har Sverige nu normaliserats, i alla andra europeiska länder hamnar "miljöpartier" runt 1-3% vilket är godtagbart. Sveriges "Miljöparti" är ju inte bara ett miljöparti utan ett vänsterextremt parti med "flyktingar" i fokus? Flyktingar har väl ändå inget med miljö att göra?

Jo, om man vänder på steken så är det så, en afrikan som bor i hydda och kokar sin mat på öppen eld i Afrika är ju miljövänlig. När Miljöpartisten importerar Afrikanen hit och Afrikanen ska bo här under kalla vintrar i eluppvärmd lägenhet och laga maten på elspis så är ju Afrikanen en miljöbomb.

Miljöpartister är ju inte kända för sin höga intelligens eller konsekvenstänkande men vad händer om 500.000 miljöneutrala människor helt plötsligt blir miljöbovar?

Miljöpartiet i Sverige kommer inte att finnas efter 2018 och det är kanske inte så konstigt, nu till min frågor

Vad hade du på högskoleprovet?

Varför är du medlem i ett "miljöparti" som inte är ett miljöparti?

"Miljöpartiet" är ju väldigt drogliberala, har du själv brukat droger? Gräs? Den före detta missbrukaren Fridolin hade ett sk "lazy eye" under Almedalstalet. Varför?
  • FrauCasio

Ja sverige är verkligen ett rasistiskt land som inte tar emot resten också, de ca 50 miljoner flyktingar som finns som ingen låtsas om, de som verkligen behöver hjälp.

• FDFMGA
    FrauCasio skrev 2015-07-08 18:26:53 följande:

Ja sverige är verkligen ett rasistiskt land som inte tar emot resten också, de ca 50 miljoner flyktingar som finns som ingen låtsas om, de som verkligen behöver hjälp.

Ytterligare en av klanens största tänkare. Ja det vet väl alla sverigedemokrater att Sjuklövern tycker att alla som inte anser att Sverige kan ta emot 50 miljoner flyktingar är rasister. Sjuklövern menar nog till och med att de flyktingar som inte vill till Sverige är rasister om de inte vill till Sverige, typ.

Det är ju lika sant som när framstående klanmedlemmar ha-lallar och varnar för att halalkött förvandlar en till muslim.

HärligtSkrattande
  • FrauCasio
    FDFMGA skrev 2015-07-08 18:37:49 följande:

Ytterligare en av klanens största tänkare. Ja det vet väl alla sverigedemokrater att Sjuklövern tycker att alla som inte anser att Sverige kan ta emot 50 miljoner flyktingar är rasister. Sjuklövern menar nog till och med att de flyktingar som inte vill till Sverige är rasister om de inte vill till Sverige, typ.

Det är ju lika sant som när framstående klanmedlemmar ha-lallar och varnar för att halalkött förvandlar en till muslim.

Härligt

Ursäkta? Klan?
  • FDFMGA
    FrauCasio skrev 2015-07-08 19:05:24 följande:
    Ursäkta? Klan?
    Jepp. Det är väl passande att kalla SD för en klan, särskilt mot bakgrund av alla vidskepligheter som förekommer inom klanen.

Titta till exempel på klanmedlemmen ovan dig och hur hen beter sig. Kan det vara Åkesson som skriver anonymt, månne?

Eller är det bara någon stackare som ha-lallar efter bästa förmåga.

Hursomheslt. Hur kommer du fram till att Sverige är rasistiskt om vi inte tar emot 50 miljoner flyktingar? Jag tror att din uppfattning om hur vi som inte hör till klanen tänker är en smula ha-lalligSkrattande

Svar på tråden Varför hatar folk SD?