• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Har Du Det Hemma
    Velouria skrev 2014-02-08 00:48:32 följande:

Bland allt nazistiskt skitsvammel ställdes ett par frågor-  som är så totalt intelligensbefriade och korkade ställda att bara ett pucko på fyllan, som H.D.D.H., kan förstå dem.
    Kommunisten Åsa Linderborg talade i en krönika om "pissrännor" Antar att hon talade om det vänsterextrema hatet som finns på nätet, bla. på SD-fientliga hat-sajter som IRM och Slutpixlat.

Är du en person som finns med i den gyllengula och lättsaltade rännan?

Annars så lever vi i ett civiliserat land där alla har en möjlighet att lyckas, har aldrig du funderat på att ta tag i ditt liv istället för att hata alla som vill att du ska lyckas?

Offerkoftan kan vara varm i början men trång och stickig  då argumenten gör sig påminda.

När ska ditt nattsvarta hjärta finna ljuset som vi alla bär på?
  • Har Du Det Hemma
    nihka skrev 2014-02-08 00:51:52 följande:

Jag förstår inte vad du menar med det första. Jag har inte sagt att någon är missnöjd och klagar. Jag tog bara upp positiva aspekter.
    Du skriver faktiskt väldigt trevligt, gladlynt och med en stor portion av självdistans och humor. Därför blev jag så förvånad då Sol-Britt Rönnqvist hävdade att din aura gick i nyansen av svart?

Det kan omöjligt stämma? Av det jag sett av dig så är du lite av en drömpartner vare sig det gäller vänskap eller kärlek. En sådan man bara drömmer om.

Kan du dementera de kolsvarta energierna som tränger sig igenom fiberkablarna?

Ska vi ta en kaffe någon dag?
  • Velouria
    Har Du Det Hemma skrev 2014-02-08 00:58:13 följande:
    Kommunisten Åsa Linderborg talade i en krönika om "pissrännor" Antar att hon talade om det vänsterextrema hatet som finns på nätet, bla. på SD-fientliga hat-sajter som IRM och Slutpixlat.

Är du en person som finns med i den gyllengula och lättsaltade rännan?

Annars så lever vi i ett civiliserat land där alla har en möjlighet att lyckas, har aldrig du funderat på att ta tag i ditt liv istället för att hata alla som vill att du ska lyckas?

Offerkoftan kan vara varm i början men trång och stickig  då argumenten gör sig påminda.

När ska ditt nattsvarta hjärta finna ljuset som vi alla bär på?

Bara älskar att snacka lite skit med såna som du För att svara på dina frågor:

Ja,nej,när grisar flyger.

Fler frågor please!
    Mother cake
  • nihka
    Velouria skrev 2014-02-08 00:48:32 följande:

Det har inget med någon av er att göra men plöstligt, helt osökt, kom jag på hur i jämförelse intressant det skulle vara att titta på ett avsnitt av förra veckans kenodragning dubbat på finska. 
    LadyInRed skrev 2014-02-08 00:46:47 följande:
  • Velouria
    nihka skrev 2014-02-08 01:07:22 följande:

Det har inget med någon av er att göra men plöstligt, helt osökt, kom jag på hur i jämförelse intressant det skulle vara att titta på ett avsnitt av förra veckans kenodragning dubbat på finska. 

Hahahahaha, va?!
    Mother cake
  • Har Du Det Hemma
    Velouria skrev 2014-02-08 01:06:25 följande:

Bara älskar att snacka lite skit med såna som du För att svara på dina frågor:

Ja,nej,när grisar flyger.

Fler frågor please!
    Har du läst undersökningen som klart och tydligt visar att vänsterslödder har sämre kognitiva förmågor och förlorar stort på IQ-testet gentemot oss vanliga?

Enligt forskarna beror det på att de mariuana-rökande hippieserna har svårt att lägga sina känslor och sladdriga ryggradar åt sidan då dom ska försöka vara "logiska" och dra intellektuella slutsatser

Kanske finns det någon I-Phone App som ni kan öva upp era bristfälliga förmågor på?

Finns det egentligen någon skam inom den oikofobiska atmosfären? Om inte finns det en forskare som kallar sig dödsängeln som säkerligen skulle vilja ta det av era bräckliga kroppar och själar.

Något måste ju vara fel på er, eller hur?
  • LadyInRed
    nihka skrev 2014-02-08 00:51:52 följande:

Jag förstår inte vad du menar med det första. Jag har inte sagt att någon är missnöjd och klagar. Jag tog bara upp positiva aspekter.
    Jag menade enbart att det var min åsikt.
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Velouria
    Har Du Det Hemma skrev 2014-02-08 01:17:04 följande:
    Har du läst undersökningen som klart och tydligt visar att vänsterslödder har sämre kognitiva förmågor och förlorar stort på IQ-testet gentemot oss vanliga?

Enligt forskarna beror det på att de mariuana-rökande hippieserna har svårt att lägga sina känslor och sladdriga ryggradar åt sidan då dom ska försöka vara "logiska" och dra intellektuella slutsatser

Kanske finns det någon I-Phone App som ni kan öva upp era bristfälliga förmågor på?

Finns det egentligen någon skam inom den oikofobiska atmosfären? Om inte finns det en forskare som kallar sig dödsängeln som säkerligen skulle vilja ta det av era bräckliga kroppar och själar.

Något måste ju vara fel på er, eller hur?
    Nä nuuu jävlar blev jag arg här! I-PHONE?! Det här var den värsta kränkning jag utsatts för hittills i år Skrikandes FYFAN!

Vad gäller dina frågor: mjaha.
    Mother cake
  • Har Du Det Hemma
    LadyInRed skrev 2014-02-08 01:17:01 följande:
    Jag är alltid redo att slänga ned ett par vitlöksklyftor i köttfärssåsen vid de tillfällen jag får oväntat besök vid middagsbordet, vilken surtisdag som helst.

Jag har en gurka i kylskåpet.

Vill Du veta vad jag gör med den?
    Jamen här har vi ju stereotypen av ett tvättäkta FL-slödder.

Lystrar starkt till "har du det hemma"  Har starka politiska åsikter men har inte en aning om någonting, hatar ofta SD eftersom kretinen läste ett par rubriker i Aftonbladet, frågar man kretinen om varför så vrålar kretinen ofta om nazism och rasism (utan att ens förstå Wikipedia-definitionen)

Oftast omvandlar vänsterslöddret regelrätta hud-handikapp till "klyftor" och andra kodord ty den politiskt korrekte med nedsatta kognitiva förmågor har läst en krönika skriven av Anders Lindberg och vägrar ta till sig fakta inom nationalekonomi och kriminalpolitiska sanningar.

Det röde anarkistiske slöddret röker gärna cannabis och likt Maria Ferm snortar kokain, jag är verkligen inte så säker på att det är bra för Sverige?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?