• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • nihka
    Errol Flynn skrev 2014-03-03 09:03:22 följande:
    Ja precis som svarta kallar varandra nigger. Kolla vad som händer om jag som blond och blåögd ropar Yo nigga till en svart man.

Jag menar att svenne används neutralt av invandrare för att bara beteckna icke-invandrare, utan jävel och andra nedlåtande suffix. Däremot har jag aldrig hört en svenne kalla en annan svenne för svenne.
  • Digestive
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-03 17:43:22 följande:
    Fäktning? Är du svenskfientlig? Det är ju en av ungerns nationalsporter!! FörvånadGråterSkrikandes
    OMG!! This will not do! Får låta sonen öva på midsommardans istället.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-03-03 17:54:06 följande:

Jag menar att svenne används neutralt av invandrare för att bara beteckna icke-invandrare, utan jävel och andra nedlåtande suffix. Däremot har jag aldrig hört en svenne kalla en annan svenne för svenne.
    Svenne. Namnet på min barndomskompis tvillingbror.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Hummelnr12

Jag skall genast säga till mina kollegor på det gymnasiet jag arbetar på att de skall sluta undervisa de ensam kommande eleverna vi. De har ju inte redan lidit tillräckligt i sina hemland de skall jagas lite till här. 

Jodå så att.........

Sällan studsar en termos
  • Dorian Ertymexx
    Hummelnr12 skrev 2014-03-03 18:16:55 följande:
    Jag skall genast säga till mina kollegor på det gymnasiet jag arbetar på att de skall sluta undervisa de ensam kommande eleverna vi. De har ju inte redan lidit tillräckligt i sina hemland de skall jagas lite till här. 

Jodå så att.........
    Meh, sluta nu, alla fattar ju att de där skäggbarnen är 48 år gamla bidragsmissbrukare, och inte alls barn!!!!! *OBS, sarkasm*
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Hummelnr12
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-03 19:00:07 följande:
    Meh, sluta nu, alla fattar ju att de där skäggbarnen är 48 år gamla bidragsmissbrukare, och inte alls barn!!!!! *OBS, sarkasm*
    Mmmmm så är det. Känns som om vissa människor i denna tråd skulle behöva komma och lyssna på dessa barns berättelser. Fast det är klart är man från MENA länderna så får man lära sig ljuga och bedra från barns ben...... För den vite mannen är ju så lätt lurad.
    Sällan studsar en termos
  • effemgea
    Digestive skrev 2014-03-03 00:00:57 följande:

En till? Snarare gammal skåpmat som har lyckats hitta hit, igen. Och ja, skribenten hamnar mitt prick för vad som togs upp tidigare.
    Sent svar, men iallafall.

En fråga om anpassning bara. Jag vet inte hur många inlägg jag fått bortplockade när jag skrivit att den här sverigedemokraten ursprungligen skrev under en viss namngiven signatur och sen återkommit med 1.000 andra. De sista gångerna blev mina inlägg där jag skickade med en länk till ett inlägg på Flashback där hen ondgör sig över de kommunistiska judarna på FL borttagna  med rekordhastighet, efter någon minut bara.

Det skulle väl inte vara särskilt förvånande egentligen att sverigedemokrater som är så nätaktiva också försöker  till att vara representerade bland moderatorerna på FL och att de bedömningar dessa eventuellt gör sker utifrån en värdegrund som avviker från den - tja, den politiskt korrekta.

Som jag ser det så innebär systemet en ren win-win-win-win-situation.

Skribent x får framföra sitt budskap utan att få alltför många inlägg borttagna (åtskilliga från i går kväll är ju kvar) om än under ständigt nya signaturer. Vi som anser att sverigedemokrater ofta är de som är bäst på att visa på hur illa det är ställt inom partiet uppskattar att personangrepp, rasism och fantasifoster blir kvar. Och moderatorerna kan vara stolta över ett väl utfört arbete, budskapet från de bannade nicken ligger kvar, oavsett om de anses signalera ett kraftfullt agerande mot rasism eller alternativt ett förtryck av patriotiska åsikter.

Så, jag försöker undvika  att namnge den här skribenten och bekymrar mig inte alls över att hens psykitriska diagnoser av vänsterextremister ligger kvar. Tvärtom anser jag att hen bara är en av många sverigedemokrater som inte har förstånd att förstå vad som är möjligt att känna till om man inte tror sig ha paranormala förmågor -och de explicita exemplen på sverigedemokraters paranormala aktiviteter får gärna stå kvar.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Digestive
    effemgea skrev 2014-03-03 19:28:21 följande:
    Sent svar, men iallafall.

En fråga om anpassning bara. Jag vet inte hur många inlägg jag fått bortplockade när jag skrivit att den här sverigedemokraten ursprungligen skrev under en viss namngiven signatur och sen återkommit med 1.000 andra. De sista gångerna blev mina inlägg där jag skickade med en länk till ett inlägg på Flashback där hen ondgör sig över de kommunistiska judarna på FL borttagna  med rekordhastighet, efter någon minut bara.

Det skulle väl inte vara särskilt förvånande egentligen att sverigedemokrater som är så nätaktiva också försöker  till att vara representerade bland moderatorerna på FL och att de bedömningar dessa eventuellt gör sker utifrån en värdegrund som avviker från den - tja, den politiskt korrekta.

Som jag ser det så innebär systemet en ren win-win-win-win-situation.

Skribent x får framföra sitt budskap utan att få alltför många inlägg borttagna (åtskilliga från i går kväll är ju kvar) om än under ständigt nya signaturer. Vi som anser att sverigedemokrater ofta är de som är bäst på att visa på hur illa det är ställt inom partiet uppskattar att personangrepp, rasism och fantasifoster blir kvar. Och moderatorerna kan vara stolta över ett väl utfört arbete, budskapet från de bannade nicken ligger kvar, oavsett om de anses signalera ett kraftfullt agerande mot rasism eller alternativt ett förtryck av patriotiska åsikter.

Så, jag försöker undvika  att namnge den här skribenten och bekymrar mig inte alls över att hens psykitriska diagnoser av vänsterextremister ligger kvar. Tvärtom anser jag att hen bara är en av många sverigedemokrater som inte har förstånd att förstå vad som är möjligt att känna till om man inte tror sig ha paranormala förmågor -och de explicita exemplen på sverigedemokraters paranormala aktiviteter får gärna stå kvar.
    Kör i vind!
  • Digestive
    Hummelnr12 skrev 2014-03-03 19:22:36 följande:
    Mmmmm så är det. Känns som om vissa människor i denna tråd skulle behöva komma och lyssna på dessa barns berättelser. Fast det är klart är man från MENA länderna så får man lära sig ljuga och bedra från barns ben...... För den vite mannen är ju så lätt lurad.
    Lyssna på dem det handlar om utan mellanhand.. när det finns Avpixlat? Obestämd
Svar på tråden Varför hatar folk SD?