Varför hatar folk SD?
moahahaha.. Du inser nu väl att jag bara satt och vänta de på den där..
Du vet lika bra som jag att du saknar saklig grund för dina argument angående incest, köp av prostitution och hash. Däremot är vi i MP för att HBT personer ska ha samma rättigheter som alla andra och kunna visa sin kärlek och läggning offentligt utan förföljelser eller diskriminering och den punkten är vi stolta över att vi kämpar för. Du har väl inte fördommar mot HBT personer Philipsson, varför har du det i så fall?
Jag har däremot i den offentliga utredningen "främlingsfienden inom oss (SOU 2012:74)" (en mycket bra utredning som leddes av Bengt Westerberg med en fö mycket stark vetenskaplig förankring) funnit argument för att säga att SD är ett främlingsfientligt parti.
Etno-pluralismen bygger följaktligen på ett rasistiskt tänkande, men utgångspunkten skiljer sig från den klassiska rasismens. Fil dr Ulla von Essen granskade år 2006 Sverigedemokraterna och fann att deras ideologiska linje också präglades av etno-pluralism (Inte-grationsverket 2007 via SOU2012:74 sid 160).
I dag finns det tre partier med främlingsfientliga idéer represen-terade i riksdagen eller i åtminstone någon av Sveriges kommuner. De tre partierna är Sverigedemokraterna, Nationaldemokraterna och Svenskarnas parti.(SOU 2012:74 kap 4.2.3 sid 161 - 164 beskriver SD och argumentationen för varför dessa är ett främlingsfientligt parti i klass med de övriga två)
Ja du Philipsson.. Ser illa ut inte sant. Hur många offentliga utredningar som stödjer din argumentation kan du plocka fram från regeringen eller något av våra universitet/högskolor? Någon alls?
Ser ut som om lille Philipsson har råkat göra bort sig igen.
(fast du lär nog vara ganska van vid att folk rättar till det du skriver). Så går det när okunniga stackare ska sticka ut hakan mot dem som faktiskt läser på innan de sätter sig vid tangentbordet. KLASSIKER..