• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • nellang

Jag bor i Sunnersta och tillhör därför Gottsunda. De sa att jag kunde vända mig till nån annan sjukgymnast, ska bara hitta en som kan foglossningar.

• Nilla81

nellang: Välkommen hit!

Går också i gottsunda. Tråkigt att de inte kunde hjäla dig med sjukgymnast. De kunde

• Nilla81

nellang: Välkommen hit!

Går också i gottsunda. Tråkigt att de inte kunde hjäpla dig med sjukgymnast. De kunde ju åtminstone rekomnedera någon.

Aava: ja det var en lättnad när man gick där ifrån. Det har ju varit nåt man sett fram emot och nu är det gjort. Kunde legat där hela dagen

• johannatys

Va skönt att ni inte tycker man ska ge sig ut och resa när man är gravid. Jag känner mig dum ifall jag inte kommer plus att jag vill gå. Min man åker men bara över dagen och tyvärr får jag inte flyga med det flygbolaget, verkar bara vara norweigen som tillåter. 

Välkommen också Nelang :)

• Aava
    nellang skrev 2014-02-11 20:04:19 följande:
    Jag bor i Sunnersta och tillhör därför Gottsunda. De sa att jag kunde vända mig till nån annan sjukgymnast, ska bara hitta en som kan foglossningar.
    Trist att de inte kunde hjälpa. Jag går i Flogsta och där fungerade det bra!

Kunde ju vara kul att göra en lista på allas bf efter att alla varit på rul. Och vilka åldrar de äldre syskonen har (om det finns syskon).
  • Danni 83

Tack Spionen. kommer du jobba heltid nu eller börjar du lite? Jag är sjukskriven 25% för foglossning,sammandragningar, lågt HB och trött. Ska träffa läkaren igen på måndag för nu bedömning. Lycka till med att börja jobba igen :-!

Nilla81:åh vad mysigt jättegrattis.

• Danni 83

Nellang: välkommen hit och grattis till graviditeten . Jag har fått tid för foglossning hos sjukgymnaster på Svartbäckens VC. De har genomgångar i grupp varannan måndag, ring och fråga om du också kan få en plats! Jag ska dit på måndag, man kan boka in enskild tid annars.

Samariterhemmet har sjukgymnaster annars , en egen mottagning , du kanske kan få tid där ?

• johannatys

Ja en lista vore bra och vart i Uppsala bor ni? Jag skulle tycka det var jätteroligt att träffas också om någon vill? En liten mammagrupp. Jag är nyinflyttad i Uppsala så träffar gärna folk som dessutom älskar att prata graviditet och barn :) 
    Jag har redan fått fastställt datum. 

Beräknad 11/7 med 2:a barnet, min dotter är född -11 

• Spionen

Nu börjar vi bli så pass många att en lista kanske vore på sin plats? Jag är i alla fall hemskt dålig på att hålla reda på allas BF, men det kanske bara är jag? :P

Om en träff blir aktuellt är jag på :)

• Spionen

Börjar med en lista! Om någon inte vill fylla i all info behövs ju inte det, man får skriva det man vill :)

Spionen, Luthagen. BF 15 Juli. 27 år, första barnet.

Svar på tråden Någon från Uppsala?