• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • Danni 83

Kul med en lista. Jag tog mig friheten att skapa en ny tråd med infon för här fylls det på med så många inlägg sen så för att hitta sista listan behöver man scrolla bakåt så mycket efter ett tag

Nya bf-tråden finns här: bf- tråd : Vi gravida 2014 från Uppsala

Kan inte länka från mobilen men så fort jag sitter vid en dator så borde de gå, om ni inte hittar när ni söker.

• Spionen
    Danni 83 skrev 2014-02-12 14:50:34 följande:
    Kul med en lista. Jag tog mig friheten att skapa en ny tråd med infon för här fylls det på med så många inlägg sen så för att hitta sista listan behöver man scrolla bakåt så mycket efter ett tag

Nya bf-tråden finns här: bf- tråd : Vi gravida 2014 från Uppsala

Kan inte länka från mobilen men så fort jag sitter vid en dator så borde de gå, om ni inte hittar när ni söker.

Toppen tack! Ska se om jag hittar tråden :)
  • Längtan 86

Hej allihop,

Det var ett tag sen jag skrev här. Har mått pyton länge. Jag har sovit väldigt dåligt, ätit dåligt, mått illa och har redan fått foglossning trots att jag är bara i vecka 12 (11+3) men äntligen har jag blivit sjukskriven på 50 %, så jag hinner vila lite mer .

Ni som behöver komma i kontakt med sjukgymnast, ring till sjukgymnast på samaritenhemmet vårdcentral. Dit får man komma väldigt fort och de är kunniga.

Ni som går på MVC i Gottsunda, hur är dem? Jag bor i östra Gottsunda, nära lilla sunnersta men har valt att gå hos barnmorskemottagningen hjärtat, då det är närmare jobbet.

• nellang

Jag gick på MVC Gottsunda med sonen. Hade en fantastisk barnmorska men tyvärr jobbar hon nu bara på förlossningen. Har bara bra att säga om dem, tills nu då jag inte får tid hos sjukgymnast.

Ska ringa samariterhemmet i morgon om det fortfarande gör ont. Idag har varit en toppendag utan värk. Lyckades till och med gå på ett skivstångspass på Friskis. Snacka om lyckorus. Lite flås måste vara bra för bebisen.

• Nilla81

Längtan 86:

Jag har också bara bra att säga om Gottsundas Mvc. Har haft 3 olika barnmorskor på 4 graviditeteter. 2 av dem jobbar inte kvar. Men hon jag har nu hade jag även förra graviditeten.
    Jag bor också i östra nära sunnersta 

• Danni 83

Tack för att du la upp länken Nilla81 =)

Mamma till två hjärtan. Alvin 2007. Liam 2010. <3
  • Spionen

I morgon ska jag på RUL!! Åh vad jag längtar! Såklart lite orolig också, tänk om allt inte är bra... Eller att bli tillbakaflyttad flera veckor? Hur vanligt är det? Har någon av er blivit det någon gång?

• Danni 83

Spionen: Lycka till idag!! Det kommer säkert gå bra, det är nog väldigt ovanligt att bli tillbakaflyttad flera veckor, iallafall om man haft lite koll när man blev gravid. Jag blev flyttad bakåt 4 dagar med första sonen och 5 dagar med andra.

Svar på tråden Någon från Uppsala?