Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Johannatys: ja bröllop är speciella, är det någon nära som gifter sig? Är man beredd att ta risken så kanske, men det kanske vore tråkigt för din man också om han skulle missa födelsen?
Ja man får vara glad om man mår bra jag tänker på alla som har det värre, men det blir lite tyngre för varje gång tycker jag. Skulle helst alltid jobba mindre men sambon pluggar till psykolog och har många år kvar, vi har inte riktigt utrymme ekonomisk att jag jobbar deltid. Sen hör man alltid om deltidsfällan för kvinnor, sämre pension osv. Så känner man att varför ska jag inte orka jobba heltid. Men 40 timmar + pendling på 8 timmar i veckan blir en del. Det är inte mycket energi kvar på vardagskvällarna att umgås med barnen. Nåja. Man får glad att man har ett jobb.
Imorrn är det dags för rul *yeey*
Inte nervös just nu men lär bli imorrn eller när det är dags att sova.
Johannatys: aha, svåger - är det din syster som gifter sig? Eller din mans bror? Skulle din man vara hemma? *nyfiken* Jag antar att de hade bokat bröllopet innan nu fick veta att er lilla skulle komma så nära.
Skönt att vara student, jag var det med både första och andra barnet. Vad är du läser?
Håhå vad jag är trött, ska och simma med en kollega och min äldsta har hållt mig vaken sen kl 4 för han är förkyld. Gäsp-gäsp. Kommer inte hem förrän sent för ikväll ska jag på massage Karins balans i Uppsala- någon som har varit där?
Nilla81: mysigt med Rul. lycka till idag.
Välkommen hit Danni! Kul att vi börjar bli fler. Simma låter skönt, det ska jag också göra när magen blir lite större...
Jag har börjat jobba nu efter att ha varit sjukskriven sedan juni-13. Faktiskt skönt att komma i gång! Min chef blev oväntat glad över att jag var gravid :)
Hej. JAg hoppar oxå in här. Är gravid i vecka 21 och har en son på 3 år. Jag är beräknad 29/6 men då jag ska göra kejsarsnitt så blir det en vecka tidigare = mitt i midsommarhelgen.
Det där med att flyga i vecka 37 låter helt galet. Tror inte att man får det utan läkarintyg hos många bolag. Försäkringen gäller till vecka 28 om jag inte minns fel (Trygg Hansa). Skulle aldrig våga flyga utomlands så sent, men jag är av den nojjiga typen.
Jag har hemska foglossningar i höft och rumpa. Pratade med MVC och de sa att det var svårt att få tider till sjukgymnast. HAr försökt att googla fram lite övningar jag kan göra själv, men vet inte om de är bra för mig och om jag gör rätt. Skulle gärna vilja ha en tid. Svårt att gå på jobbet och jag står upp ganska mycket.