Plankan-utmaning
En vän har fått med mig på en plankan-utmaning i 30 dagar. Vem hakar på?
En vän har fått med mig på en plankan-utmaning i 30 dagar. Vem hakar på?
Hur har det gått för er som ligger en dag före och skulle klara 120 s i dag? Fixade ni det?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! (Klarade 120.)
Jag grejar inte 120..varken igår eller idag, frustrerande! Klarar knappt en minut fastän jag klarade 90 sek tidigare!
Bea jobbat allihopa! Jag klarade 120 igår, men det va tungt! Har inte gjort dagens, men känner mig lite knasig i kroppen idag så får se hur det går...
Är det någon kvar i utmaningen? Jag tog en vilodag i går. Men så, nu klockan 23:58, satte jag helt oväntat 150 s! :)))
Det går helt åt skogen åt mig! Grejade 90, men sen har det bara gått nedåt, orkar knappt 30! Har iofs haft nån slags förkylningskänsla i kroppeni några dagar, men ändå... :(
Idag klarade jag 150 sek för första gången!
Jag delar upp i 30 sek sektioner. Inte så att jag slutar utan att jag tänker "jag klarar 30 sek till" och sen när jag klarat det tänker jag "ok 30 sek till kan jag". Blir lättare mentalt för mig än om jag redan från början tänker att nu ska jag köra 2,5 min.
Vet inte riktigt om jag kan rekommendera att göra plankanutmaningen efter en öl och två små starkvinsglögg :O Men jag hade glömt dagens planka ...
Fick ordentlig hjärtklappning, blev ganska andfådd och är nu sjukt trött i hela kroppen. Men nu är det gjort: TRE minuter avklarade!! Jag som trodde att jag inte skulle klara mer än 90 sekunder!
Shit vad alla är duktiga!! Klarade nyss 45 sek och det var på vippen att det gick!
Nån som villköra från dag ett med mig?
Jag började idag, klarade 20 sec med nöd och näppe.
Jag har fortfarande inte klarat mer än 90 sek. Vänner säger att jag måste tänka på att jag fick barn för 2½ månad sedan och ta det lite lugnt, men blir frustrerad att det gick så bra upp till 90 sek och sen tvärstopp!
Dag 2 gjord, va riktigt jobbigt idag. Men dras med en riktig dunderförkylning just nu så kroppen har väl inte riktigt samma ork som vanligt. Men nu e det gjort för idag i alla fall